środa, 28 października 2020

Dresslily Wishlist :)

 Hej :)

Dzisiaj mam dla Was mały przegląd nowości, które możecie znaleźć na stronie Dresslily. Chciałam Wam pokazać, że Dresslily to nie tylko ubrania, ale również rzeczy do domu. Mi najbardziej spodobały się poszewki z pomponami i makrama, która jest bardzo ciekawą ozdobą w pomieszczeniach. Wybrałam również bardzo fajny, ale i według mnie przydatny gadżet, czyli organizer na okulary, dzięki któremu będziemy mieć je ładnie poukładane i nie będą narażone na porysowanie :)


(  1  )        (  2  )



Nie byłabym sobą, gdybym nie pokazała Wam również tych pięknych sukienek. Będą genialnie wyglądać w jesiennych stylizacjach. Kozaki za kolano, beżowy płaszcz, kapelusz i te sukienki, to zestaw idealny :) 
Na stronie znajdziecie ich szeroki wybór.


(  4  )        (  5  )

Dajcie znać czy znaliście wcześniej ten sklep oraz, co spodobało Wam się z rzeczy powyżej. Buziaki i do następnego :)

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday. Use code DLBF20 with 22% OFF and enjoy your shopping :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)