wtorek, 26 maja 2020

#417 Tiulowa różowa spódnica z Aliexpress :)

Cześć! :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój chyba najlepszy zakup z Aliexpress. Jest nim różowa, tiulowa spódnica. Widziałam ją w wielu sklepach internetowych, ale cena zdecydowanie mnie odstraszała, więc postanowiłam zaryzykować i zamówiłam ją na Aliexpress. Zapłaciłam za nią UWAGA - 32zł. Gdyby była beznadziejna to nie byłoby mi żal, ale na szczęście jest genialna. Ma podszewkę i kilka warstw tiulu, dzięki czemu w ogóle nie prześwituje. Ja jestem mega zadowolona i wiem, że to nie ostatni mój ubraniowy zakup na Aliexpress :) Do spódnicy dobrałam pudrowo-różowy golf, czarną ramoneskę, skórzane botki i moją ukochaną torebkę od Fabioli. Dajcie znać, co myślicie!
Buziaki :)

 






golf - h&m
pasek, spódnica - aliexpress
ramoneska, botki - stradivarius
torebka - fabiola

2 komentarze:

  1. Za 32zł jest naprawdę rewelacyjna! Świetna stylizacja :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka, podasz linka do tej spódnicy na Aliex?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)