poniedziałek, 5 marca 2018

#392 Zamszowa ramoneska w kolorze pudrowego różu :)

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was połączenie sukienki w biało-czarną kratkę, pudrowo-różowej, zamszowej ramoneski i aksamitnych botków w tym samym kolorze. Na blogu będzie już teraz bardzo wiosennie, ponieważ pogoda nastraja tylko do takich stylizacji :)
Dajcie znać, czy podoba Wam się mój zestaw :)
Buziaki i do następnego!












jacket - zaful (tutaj!)więcej damskich ramonesek znajdziesz tutaj!
dress - zaful
boots - renee

26 komentarzy:

  1. You are looking amazing :)
    Can you follow me back, thanks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda ta kurteczka ale rękawy mogłyby być dluższe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze :O Stylizacja piękna! Jestem pod wrażeniem! Na taką czekałam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/magia-fioletu.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już w kilku sklepach w galerii te kurteczki, w różnych pastelowych kolorach. Czuję, że na wiosnę będą podbijać ulice! :) :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z niecodziennej wystawy.
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz. Śliczne masz włosy. Sukienka i ramoneska idealnie współgrają. Okulary rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. To sie nazywa piękna wiosenna stylizacja :) Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ramoneska, jestem jak najbardziej za takimi wiosennymi zestawami i cieszę się, że wiosna już coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramoneska ładna, ale buty!!! Boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kurteczka, sukienka jest urocza i bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kurtka i sukienka:) super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda na to, że stylizacja jest specjalnie dla ciebie
    💗👍🏼💗
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna jest ta kurteczka, super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pięknie i wiosennie już u Ciebie :) Przepiękna kolorystyka i bosko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jest ta ramoneska ! ostatnio szaleje na punkcie tego koloru :*Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko mi się podoba - zakochałam się w tej stylizacji !;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana śliczny look <3 nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ramoneska jest piękna, ale jeszcze piękniejsza jest ta sukienka :) Rewelacyjny fason!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna ta ramoneska :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dziewczęco! bardzo ładna kurtka, w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna stylizacja!
    Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie uwielbiam Twoje stylizacje ! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo urocza jest ta różowa kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)