piątek, 2 lutego 2018

#380 Różowa sukienka z falbanką :)

Cześć! :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw z sukienką w pudrowo różowym kolorze. Posiada ona bardzo fajną falbankę oraz guziczki na plecach. Od dawna szukałam takiej sukienki i niestety wszystkie były na mnie albo za krótkie, albo falbanka zaczynała się w złym miejscu. Swoją znalazłam w sklepie Zaful i żałuję, że nie ma innych kolorów, bo na pewno zamówiłabym ją w innym odcieniu. Jest genialna. Dobrałam do niej płaszcz, który ostatnio już Wam pokazałam, czarne rajstopy i botki z klamrami. Wydaje mi się, że wyszła z tego połączenia bardzo fajna dzienna stylizacja. Dajcie znać, co o niej myślicie :)
Buziaki i do następnego! 











 dress - zaful (tutaj!)więcej różowych sukienek znajdziesz tutaj!
coat - zaful (tutaj!)
boots - renee

Na koniec chciałabym Wam jeszcze pokazać organizer na pędzle oraz lampeczki, które ostatnio do mnie przyszły. Organizer świetnie się wpasował w resztę moich stojaków tego typu, a lampeczki są rewelacyjnym urozmaiceniem zdjęć, chociaż mam na nie zdecydowanie inny pomysł. Jak tylko go zrealizuję to na pewno Wam pokażę :) 



organizer - zaful (tutaj!)
lights garlands - rosegal (tutaj!)


Aktualnie trwa kilka Walentynkowych promocji, kliknijcie w linki na dole, aby znaleźć jakiś fajny prezent dla drugiej połówki :)

19 komentarzy:

  1. Ładna sukienka :) Stojaki są bardzo praktyczne, lampki zawsze się przydają :) fajne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam zamowic tą sukienke,nawet mam ją od dawna w koszyku. Nie zamówiłam, bo bałam sie ze jakosc bedzie kiepska, ale widzę że warto zamówić bo prezentuje się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i pięknie :) Lampeczki świetne, też myślę nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka i płaszcz, super wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przepięknie <3
    masz cudowną sukienke
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka nie w moim stylu, jednak organizer bardzo fajnie wygląda i chętnie bym go zamówiła

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sukienka, mnie jeszcze bardziej spodobał się płaszcz :)mam 3 zestawy takich lampek na drucikach

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka i piękne zdjęcia! Bardzo stylowy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny ten płaszcz, i całkiem ładna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie juz tak wiosennie <3 bardzo mi się podoba <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta sukienka - na wiosnę będzie idealna :D Płaszcz też super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja super, bardzo w moim guście. Szalenie podoba mi się ten Twój płaszczyk, widzę że jeszcze jest dostępny, więc chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie sukienki z falbankami,fajnie komponuje się z płaszczem ♥️
    Zapraszam do siebie -> KLIK♥️

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładna ta sukienka :) Świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o tym organizerze własnie ostatnio myslałam :* Może wezme sobie hiihihi :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylóweczka! A z gadżetów to najbardziej podobają mi się organizery! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wygladasz w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam te lampeczki ale jeszcze ich nie odpalałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)