poniedziałek, 29 stycznia 2018

#377 Szara dresowa sukienka :)

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was bardzo codzienną stylizację z szarą sukienką dresową ze sklepu Gamiss. Wykonana jest z bardzo przyjemnego, grubego materiału. Nie jest ani za krótka, ani za długa. Bardzo fajnie wygląda w połączeniu z kozakami, ale myślę, że latem będę łączyć ją z trampkami lub adidasami :)
Dajcie znać, co o niej myślicie.
Buziaki :*











dress - gamiss (tutaj!)
thigh boots - ccc

Gamiss Valentines Gifts
Gamiss Valentines Day 2018

21 komentarzy:

  1. Dresowe sukienki są super, można je zestawiać i na sportowo i na elegancko, a co najlepsze... są po prostu wygodne.

    Zapraszam na relację z koncertu Davida Guetty! ;) Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta sukieneczka, bardzo lubię taką dresową odzież, jest w niej mega wygodnie i nie krępuje ruchów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sukienka- tunika, lubię szary kolor, masz super poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta sukienka, chyba i ja muszę w końcu zamówić jakąś taką dresową sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka:) cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  6. no fajna sukienka dresowa, można łączyć na wiele sposobów

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna i z pewnością wygodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super w niej wygladasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta sukienka i bardzo ładnie wygląda w zestawieniu z tymi kozaczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do sportowych butów będzie naprawdę ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sukienka! Przydałaby mi się taka! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za dresowymi sukienkami nie przepadam, ale ta mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna sukienka, pięknie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna ta sukienka :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety w takiej sukince bym tragicznie wyglądała :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)