wtorek, 28 listopada 2017

#350 Sweter z pomponami :)

Hej :)
Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją z bardzo modnym w tym sezonie sweterkiem z pomponami. Na początku nie byłam do niego przekonana, ale gdy go ubrałam to zakochałam się. Ma piękny kolor i fason. Szerokie rękawy dodają mu oryginalności, no i nie zapominajmy o pomponach, które są przy zakończeniu swetra. Wiem, że nie wszystkim się on spodoba, ale ja jestem nim zauroczona. Dobrałam do niego czarne, woskowane spodnie, kapelusz i welurowe botki.
Co myślicie o takim zestawie?
Buziaki :*







 



sweater - zaful (tutaj!); więcej jesiennych swetrów znajdziesz(tutaj!)
trousers - mohito; więcej czarnych spodni znajdziesz(tutaj!
hat - house; więcej kapeluszy znajdziesz(tutaj!)
 boots - renee

32 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się sweterek, klik - 20,99$ :)
    Klikniesz tez u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny sweterek, buty też mnie zachwyciły, super sesja

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie wyglądasz w kapeluszu. Uroczy sweterek,ja jak zawsze zachwycam się twoimi włosami!

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki fajny sweterek, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter jest cudowny:) piękna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy sweterek. 💕 Śliczne są te pompony. :) No i super buty. 👌

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw, uwielbiam takie kolorki, sweterek słodki $20.99 pozostałe również klik. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek świetnie się prezentuje, przyznam, że sama mam go na wishliście :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny sweterek :) Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny ten sweterek :)kliki
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest, buty również <3
    ja mam ten sweterek bordowy, aczkolwiek nad tym pudrowym też się zastanawialam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No czytasz w moich myślach, wczoraj wieczorem szukałam różowego swetra on-line. Pięknie rozwesela i rozjaśnia twarz, bardzo ładnie się prezentuje Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawie ten sweter z pomponami się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej jaki uroczy sweterek :) kolor sweterka i botków pięknie razem się łączy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/czerwien-i-krata.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny zestaw :) ten sweter wygląda bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz! Sweterek ma śliczny kolor. <3
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Love that detail on your sweater!! So fun pom-pom!!
    I absolutely love your boots!! I get the feeling that I want one like them!!
    New follower!

    OdpowiedzUsuń
  18. przeuroczy sweterek :) a botki mega!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki pocieszny sweterek :) te pomponiki są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cała stylziacja po prostu wymiata !! Sweter jest cudny Kochana Moja :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny sweter ale buty najlepsze na świecie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze te pomponiki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten sweterek jest po prostu uroczy! :) Podoba mi się zestawienie go z bucikami w podobnym kolorze. Kapelusze również uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)