sobota, 23 kwietnia 2016

#266 Wedding outfit :)

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was długo wyczekiwaną stylizację weselną. Na weselu byłam już ponad 2 tygodnie temu, ale niestety nie miałam kompletnie czasu, aby dodać post. Teraz znalazłam chwilkę i postanowiłam uzupełnić zaległości :)
Jak dobrze wiecie miałam dylemat sukienkowy, który pomogłyście mi rozwiązać. Wybrałam sukienkę numer 2 z tego posta Oczywiście nie obeszło się bez problemów (jak przystało na pechowca, którym jestem), ale na szczęście wszystko się skończyło pozytywnie i sukienka dotarła do mnie na czas. Jest przepiękna. Trochę się obawiałam, ze delikatna bardzo koronka umiejscowiona w górnej części sukienki przy weselnych wygibasach pęknie, ale na szczęście wszystko przetrwała. Połączyłam ją ze skórzaną czarną ramoneską i czarnymi wiązanymi sandałkami, których brakowało w mojej kolekcji sandałków z tego modelu :) (najwygodniejsze buty na obcasie jakie mam). Makijaż miałam dosyć delikatny w odcieniach nude, czarną kreskę i kępki, aby otworzyć trochę oko. Dodatkowo miałam jeszcze pomalowane usta na dość intensywny fuksjowy kolor, ale zrobiłam to dopiero jak dojechaliśmy na miejsce. Z włosami również nie zaszalałam, pokręciłam je prostownicą i tyle :)
Powiem Wam, że czułam się bardzo dobrze w takim outficie i trochę nawet wyjątkowo, bo nie widziałam nikogo w tiulowej sukience. Dajcie znać co myślicie o mojej stylizacji? 
Ja już uciekam, trzymajcie się i do następnego! :)









dress - lou / jacket - sheinside / heels - deezee

42 komentarze:

  1. Bardzo oryginalnie, szczególnie z tą ramoneską :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, bardzo ładnie się prezentowałaś! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, podoba mi siętwoja propozycja <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz!:)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka robi wrażenie i przepięknie wyglądałaś! Makijaż subtelny i bardzo pasujący do kreacji, loki to coś co uwielbiam. Buciki są taką wisienką na torcie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Boze jaka idealna sukieneczka :3 ahhh Cudeńko :3 !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look, super w nim wyglądasz, makijaż piękny. Uwielbiam tiulowe spódniczki/sukienki - właśnie stałam się szczęśliwą posiadaczką jednej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie rewelacja :) I jaki ta sukienka ma ładny tył ! Wyglądasz bardzo kobieco i uroczo !

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska sukienka ! ♥
    Zapraszam http://littleshreeew98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. młodzieżowa,elegancka i jednocześnie modna stylizacja :) z pewnością oprócz Panny Młodej byłaś gwiazdą wieczoru :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie skrojona sukienka! Ten dekolt z tyłu dodaje dodaje niesamowitego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie! <3 a jak włoski ładnie zakręcone! :-)
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba takie połączenie delikatności z ostrzejszym akcentem jakim jest ramoneska:) Ślicznie wyglądałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest śliczna, ale ja się zachwycam Twoimi włosami co są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka! Masz piękne włosy !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sukienka, piękne włosy! :)
    Fajna stylizacja, świetne zdjęcia takie pozytywne, zielono czuć wiosnę! :)
    Pozdrawiam,
    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka, a loki masz cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za piękna sukieneczka. Uwielbiam tiule <3

    Zapraszam. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/04/panterka.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz. Zaczynając od butów, sukienki aż do włosów :) A princesska świetnie podkreśla ci figurę :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądała! :) też bym się wybrała na wesele :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękna sukienka! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę tej pięknej fryzurki :) Wybrałaś cudną sukienkę :) Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka jest przepiękna. Nie pamiętam już za którą "głosowałam", ale dobrze wybrałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne połaczenie :) http://lets-be-flawless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jak ksiezniczka ;)

    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  26. Obawiam się, że mogłaś przyćmić pannę młodą :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne włosy. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obie sukienki były śliczne :)
    Bardzo ładny kolor tej sukienki, taki delikatny, pięknie wyglądałaś :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. sukienka piękna ja założyłabym inne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz:) Podoba mi się połączenie tiulu z kurtką skórzaną:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam pytanko: jak to jest z rozmiarówką w Lou? Lepiej brać swój rozmiar czy mniejszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam swój, ale radzę patrzeć na wymiary :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)