sobota, 21 października 2017

#340 Rosegal Halloween :)

Cześć! :)
Halloween zbliża się wielkimi krokami. Jesteście z tych osób, które nie mogą się go doczekać, czy nie obchodzicie tego dnia? Ja lubię Halloween za wycinanie dyń, przebierane imprezy i oglądanie horrorów :)
Poniżej mam dla Was kilka propozycji małych akcentów Halloweenowych do mieszkania oraz fajne sukienki, które można ubrać na imprezę tego dnia. Dajcie znać co myślicie o takich małych dodatkach do domu i o zabawach Halloweenowych. Lubicie się przebierać tak jak ja? :)
Buziaki!






Na koniec kilka linków do Halloweenowych zakładek sklepu Rosegal :)

18 komentarzy:

  1. Poszewki na poduszki mi się podobaja :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ;*
    klik
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne podszewki, pomagam - 3,66$, 9$, 3,71$, 15,29$, 19,93$ :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszewki fajne, ja zamówiłam sobie u nich jedną w świątecznym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka nr 6 bardzo fajna, najbardziej w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, iż nie obchodzę Halloween to ciuchy z tym motywem są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. te poszewki na poduszki są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te sukienki maja ciekawe ale powiem Ci, że kurcze szkoda, ze to tylko na jeden raz :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie Halloween jest totalnie obojętne ale kiedyś je obchodziłam i się przebierałam. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Te lampki są super :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja Halloween nie obchodzę, ale fajne te świecące dynie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te poduszki też mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te duszki na ścianę są świetne:D
    Co prawda Halloween nie obchodzę ale te duszki bym jakoś przeżyłą (nie w realu):D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)