piątek, 6 października 2017

#337 Sweterkowa maxi :)

Cześć! :)
Dzisiaj mam Wam do pokazania sukienkę maxi w kolorze butelkowej zieleni. Sukienka jest bardzo ciepła, wykonana ze sweterkowego materiału. Z racji, iż jestem dość wysoka, sukienka sięga mi trochę ponad kostkę i optycznie skraca moją sylwetkę. Jednak mi to nie przeszkadza. Bardzo ją lubię i będę na pewno często ją nosić tej jesieni. Dobrałam do niej czarną ramoneskę i botki z klamrami. Dajcie znać, co myślicie :)
Buziaki i do następnego! :*









dress - asos / jacket - zaful / boots - renee / sunglasses - gamiss

12 komentarzy:

  1. Takiego swetra to jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie. Podoba mi się maxi,botki i kabaretki. Super to wygląda. Ramoneska idealnie tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna sukienka :) Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wszystko razem wygląda sukienka jest bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. great combo! i love the studded boots!

    x
    dahi from strangeness-and-charms.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper wyglądasz! Ale mi sie podobają Twoje buty ahhh ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się takie połączenie, super to wygląda, a sukienka ma cudny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahhh, cudownie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Długość zdecydowanie nie moja, zdecydowanie bardziej wolę krótkie sukienki :) Bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka śliczna sukienka, Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  11. To są rajstopy czy Pończochy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)