poniedziałek, 2 października 2017

#336 Rosegal Wishlist :)

Hi! :)
Today I have a little wishlist for you from the store Rosegal. I was thinking about long dresses, but we have already autumn I chose a few outerwears. I am a huge fan of ramon and coats in autumn, I have a lot of them in my closet, but every time I look at different Chinese websites I search for other gems that I would like to see in my wardrobe. So it is with the coats on the photos below.
Let's know which ones you like best :)

18 komentarzy:

  1. Ten pierwszy karmelowy płaszcz jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne klasyczne :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zdecydowanie 3 a gdybym podpięła ją do modnych w tym sezonie kaloszy https://zoio.pl/obuwie/kalosze stworzyła bym piękny komplet. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na 22 latkę to masz świetny gust! Bardzo podobają mi się te płaszczyki. Wydaje mi się, jednak, że botki takie jak te: https://sosimply.pl/buty/buty-kozaki-botki-sneakersy to dobra opcja na jesienne wyjścia :) co uważasz? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy płaszczyk bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nice picks!

    x
    dahi from strangeness-and-charms.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieski szczególnie ładny.Obecnie połączenie błękitu z czernią jest bardzo modne! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. beżowy płaszczyk wpadł mi w oko, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana super propozycję podoba mi się trójka ten kolor jest piekny ;) Kochana @ Ci napisałam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię krótkie płaszczyki ale te też są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo coś dla mnie. Muszę w tym roku upolować jakiś płaszczyk ;p Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz idealnie kochana ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne płaszczyki, niebieski i beżowy super :)kliki

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzy z nich bym chętnie przygarnęła<3


    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)