sobota, 14 października 2017

#339 Bordowa spódnica z haftami i pastelowy płaszcz :)

Cześć! :)
Ostatnio mało tu piszę, co u mnie słychać, ale póki co, sporo się w moim życiu dzieje, i gdy tylko tempo zwolni od razu Wam o wszystkim opowiem. Obiecuję! :)
Mam nadzieję, że do tego czasu same moje stylizacje Wam wystarczą.
Dzisiaj przychodzę do Was z połączeniem, które ostatnio u mnie króluje. Bordo, czerń i pudrowy róż. Petarda! Bordowa spódnica z haftem to moja nowa miłość. Ostatnio częściej stawiałam na spodnie, ale teraz wiem, że ta spódnica będzie non stop pojawiać się w moich jesiennych stylizacjach. Jest rewelacyjna i w dodatku w moim ulubionym kolorze. Zamęczę Was nim, ponieważ pojawiło się w mojej szafie sporo rzeczy w tym odcieniu i chcę się nimi z Wami podzielić. Do spódnicy dobrałam czarny top z wycięciem w okolicy biustu, kozaki za kolano i płaszczyk typu waterfall w pięknym pastelowym kolorze. Jak się Wam podoba ta stylizacja? Dajcie znać w komentarzach :)
Buziaki i do następnego :*












coat - rosegal (tutaj!) / skirt - rosegal (tutaj!) / top - h&m / thigh boots - ccc  

21 komentarzy:

  1. Piękny płaszcz :) Ja skusiłam się na kurtkę w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Wyglądasz obłędnie w tym połączeniu! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest MEGA, w połączeniu z butami- szał!:)
    Ale płaszcz wybrałabym chyba inny..:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz. Piękny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna ta spódnica, szkoda że mój rozmiar już wyprzedany :(

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie pastelowe płaszczyki, ślicznie Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są takie pastelowe płaszcze :) Fajnie wygląda w takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne połączenie :) płaszczyk już wyprzedany :)uwielbiam pastelowe, różowe płaszczyki :)poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk bardzo mi sie podoba <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaaaaaaaaa!!! ALe śliczna jest ta stylizacja! Wszystko mi się podoba ! I dobór ubrań i kolorystyka i połączenie. Super Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna stylizacja! dla mnie 10/10 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Ten płaszczyk najbardziej mi się podoba *.*
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka piękna spódniczka! a połączona z tym płaszczem wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz, że bardzo lubię Twoje stylizację <3

    OdpowiedzUsuń
  15. mega stylizacja bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja !
    pięknie wyglądasz
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja, Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie, płaszczyk już sprzedany,kliki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)