wtorek, 17 marca 2020

#409 Ostatni zimowy post :)

Cześć!
Dawno mnie tu nie było i nie będę obiecywać, że wracam na stałe, ale póki co jestem bardzo podekscytowana, że wreszcie do Was napisałam :)
Zdjęcia, które widzicie zrobiłam prawie 1,5 roku temu... Wiem, że w tle są choinki i jarmark bożonarodzeniowy, ale chciałam Wam je pokazać. To będzie mój pierwszy post po dość długiej nieobecności, ale obiecuję, że ostatni zimowy :D
Dajcie znać, czy jeszcze tu jesteście i czy cieszycie się na mój powrót. Buziaki i do następnego! :)









płaszcz - zaful
sweter - stradivarius
spodnie - mohito
śniegowce - emu
torebka - michael kors
czapka - h&m

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)