piątek, 27 września 2019

#408 Yankee Candle - Sweet Strawberry

Cześć! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z następną recenzją wosku Yankee Candle, tym razem będzie to wosk o zapachu Sweet Strawberry.
Producent pisze o nim tak:

"Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: słodka truskawka."


Wosk Sweet Strawberry to wosk z owocowej edycji Yankee Candle. Tartaletka ma przepiękny, nasycony czerwony kolor. Osobiście jestem ogromną fanką truskawek, latem pochłaniam je tonami :D Gdy tylko zobaczyłam ten wosk, to od razu wiedziałam, że musi być mój. Liczyłam na bardzo słodki aromat przepysznych truskawek, a co dostałam zaraz po odpaleniu? Bardzo sztuczny, wręcz chemiczny aromat owoców. Owszem, jest on dość intensywny i po kilku godzinach dość przyjemny, choć w pierwszej chwili miałam ochotę zgasić świeczkę. Cieszę się, że jednak tego nie zrobiłam i dałam mu szansę na pokazanie co ma w zanadrzu. Sweet Strawberry na pewno przywoła miłe wspomnienia letnich dni, sporo słońca i mnóstwa przepysznych, słodkich truskawek. Jednak według mnie jest on trochę mdły i duszący oraz nie przypomina tych polskich, czerwonych, dopiero co zerwanych truskawek. Oczywiście znajdzie on też swoich zwolenników. Jeśli uwielbiacie truskawki i ich zapach, to koniecznie musicie go wypróbować i ocenić sami :)


Jeden taki wosk starcza mi zazwyczaj na 4-5 razy. Pewnie jesteście zdziwieni jak taki mały kawałeczek może wypełnić zapachem cały pokój i po co go rozdrabniać na tyle części skoro kosztuje tylko 9zł? Odpowiedź jest prosta. Nie lubię marnotrawstwa. Wiem, że ten mały kawałeczek będzie pachniał tak samo intensywnie jak cały wosk, no i oczywiście starczy mi na wiele razy i będę mogła się tym zapachem cieszyć jeszcze przez kilka dobrych dni :D
Ten wosk oraz mnóstwo innych zapachów znajdziecie na stronie Goodies.pl
Trzymajcie się, do następnego :*

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)