środa, 2 stycznia 2013

New Year :)

Hej :)
Jak tam po Sylwestrze Kochane? Ja jeszcze nie wiem, co się wokół mnie dzieje, bo się nie wyspałam, ale bawiłam się świetnie.! Razem z chłopakiem i siostrą oraz znajomymi spędziliśmy tą noc w klubie. Wytańczyłam się za wszystkie czasy :) Z racji, iż mamy nowy 2013 rok życzę Wam spełnienia wszystkich marzeń, osiągnięcia postawionych sobie celów, dużo miłości i wiele zwariowanych wspomnień :*
Dzisiaj pokaże Wam mój sylwestrowy zestaw. Sukienkę kupiłam w ostatniej chwili, czyli w Sylwestra :D Bardzo mi się spodobała najpierw w opcji srebrnej, ale złota bardziej do mnie pasowała. W dodatku była w promocji, więc musiałam ją kupić. Rajstopy także kupiłam na ostatnią chwilę, w dodatku były ostatnie i mój rozmiar, szkoda tylko, że się porwały :( Bolerko kupiłam w tamtym roku na studniówkę chłopaka. Na zdjęciach mam raz sandałki, a raz baletki, bo były robione w dwóch miejscach, najpierw u mnie, a potem u babci :) Makijażu na zdjęciach za bardzo nie widać :( Ale muszę powiedzieć, że na osobę, która nigdy takiego nie robiła, bo zawsze tylko kreska i tusz, to wyszedł mi bardzo ładnie :D A włosy zrobiłam prostownicą. Co wy na to? :)
A jutro matury :( Trzymajcie kciuki :)

 Z siostrą :*
 I z moim Skarbem <3
dress - new yorker
tights - osiedlowy sklepik
jacket - orsay
wedges - nv
ballerina - h&m
watch - tutaj.!
earrins - my mom
bracelet - house

Trzymajcie się Skarby :* Ja lecę ogarnąć jakieś zadania na jutrzejszą i piątkową maturę.
Papa :*

19 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka :) pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna sukienka:) świetna fryzura Ci wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądałaś ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te rajstopy naprawdę fajnie się prezentują! Fryzura rowniez bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rajstopy bardzo ładnie wyglądają z tą sukienką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sukienka! idealna na sylwestra :) strasznie spodobały mi sie Twoj loki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne loczki !! Mi nigdy takie nie wychodzą :<

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne loczki i sukienka :) zapraszam;http://wero-vera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądałaś uroczo, a z siostrą macie przepiękne sukienki :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądałaś!;)

    Dodaję do obserwowanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice dress!
    Thanks for the lovely comment =)
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice dress!
    Thanks for the lovely comment =)
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  13. would you like us to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW!!! That dress is gorgeous!!! You look amazing!!!! LOVE those tights!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacja, starsznie mi się podobają te rajstopy ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)