poniedziałek, 14 stycznia 2013

Home :)

Hej Robaczki :)
Czy u Was też jest tak strasznie biało za oknem? Pierwszy raz od kilku lat czuję prawdziwe ferie zimowe :D Z racji iż jest taka a nie inna pogoda i cały czas pada, zdjęcia zrobiłam w domu.
Jutro jadę do babci, w środę do Gorzowa, w czwartek moja siostra wraca do Irlandii :(, a w piątek jadę do Rzymu <3. Mam nadzieję, że tam będzie choć trochę cieplej niż tutaj :) Więc zapowiadają się idealne ferie :)
W ostatnim poście pisałam o sukience studniówkowej i kilka z Was chciało ją zobaczyć. Obiecuję, że dodam studniówkowy post dzień przed studniówką :)
Przejdę teraz do stylizacji. Żółta spódnica to jedyna w takim kolorze i o takiej długości w mojej szafie, dlatego ją pokochałam :) Aby nie eksperymentować z kolorami ubrałam czarny sweterek i sandałki. Wisiorek i zegarek dopełniają outfit. Może być? :)








skirt - tutaj!
sweater - h&m
wedges - nv
necklace - my mom
watch - tutaj!

Trzymajcie się cieplutko :*
Papa

70 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dobrze :) Ograniczyłam posiłki i wielkość posiłków się zmniejszyła, piję dużo wody i ćwiczę. Mam nadzieję, że będą tego efekty :)

      Usuń
  2. wyjazd do Rzymu?:) oj zazdroszczę,liczę na fotorelację:) piękny zegarek, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudne buty i ten zegarek ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz:)
    buty i spódnica nieziemskie<3

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są suuuuper!!!!
    bardzo ciekawy blog, obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buty, takich szukam na lato!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna spódnica i buciki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne buty i kolor spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. łaał, świetny outfit, wygladasz cudownie :)
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buty! U mnie do ferii jeszcze miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w Twoich butach!!!! są boskie!! może obserwujemy? M.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też biało ^^
    Ślicznie wyglądałaś! + obserwuję :)
    Zapraszam też do siebie w wolnej chwili ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mogę się doczekać studniókowego posta ;p
    a cała stylizacja jest genialna <3 kolor i fason spódnicy i te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie tez dopadało dziś sporo śniegu ;)

    super wyglądasz! spódniczka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna <3.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do mnie na rozdanie
    http://modnania.blogspot.com/2013/01/rozdanie-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. A jak wrażenia? Mam nadzieję że nie uważasz tego czasu za stracony? :)

    Dobrej zabawy w Rzymie! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. buty kocham je *.*zapraszam do mnie http://.jukaandfashion.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  19. buciki sa piękne;)
    dodaje i zapraszam czesciej;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odwiedziny.
    Piękne, kontrastowe połączenie.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie też jest mnóstwo śniegu. :) Świetne buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw! Cudowne masz te butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kapitalan spodniczka i buty..bardzo fajnie.
    Pozdrawiam i zapraszam od wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  24. Super buty! U mnie jest aż za biało za o oknem!

    OdpowiedzUsuń
  25. o boże spódniczka jest przecudna <333 Zabiłabym za taką!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz! buty masz genialne :)) u mnie też tak biało i w końcu mam białe ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog, świetne wpisy! *.* ♥ Serdecznie zapraszam do siebie na: http://barcaforeverx3.blogspot.com/
    Pozdrawiam. :*:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, rewelacyjne buty<3 ślicznie wygladasz w takim zestawieniu, love

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful pictures my dear! your blog is so lovely!:)
    we can follow each other if you want :)
    http://www.borsadimarypoppins.com/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny ten outfit ! Czekam na studniówkową kreację ^_^

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna ta spódniczka:) może obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  32. spódnica i sandałki bardzo przypadły mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne buty ! <3

    http://www.needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ja niestety ferie dopiero za 1.5 tyg :/ śliczna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super buty *.*
    w wolnych chwilach zapraszam do mnie
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. No to faktycznie zapowiadają Ci się ciekawe ferie ;) Pięknie wyglądasz w też żółtej spódniczce. Buciki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie wyglądasz ! :)
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie wyglądasz,spódniczka idealna!

    OdpowiedzUsuń
  39. Powstała nowa ocenialnia blogów, która zaczyna swoją działalność od dzisiaj! Możecie zgłaszać swoje blogi do oceny! Poszukuję również oceniających, którzy chcieliby oceniać opowiadania lub inne blogi. Więcej na ten temat w zakładce "Rekrutacja otwarta" Zapraszam już dzisiaj: odrobinakrytyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo łądnie to wygląda :))

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. masz już ferie ? to masz super ja mam dopiero od 11 lutego ;/
    bardzo ładne : )

    OdpowiedzUsuń
  42. przepięknie wyglądasz! :)
    Wszystko bardzo mi się podoba, całość rewelacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Super stylizacja, uwielbiam takie kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. ładnie wyglądasz!!
    Też mam ferie! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I like your look!!!
    i'm new follower!! if you like mine,do the same!!kiss!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna spódnica. Całość prezentuje się idealnie. ;3

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczna spódniczka : ) życze udanych ferii i wspaniałej wycieczki do Rzymu . pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)