piątek, 28 grudnia 2012

Green and gifts :)

Cześć Skarby moje :*
Jak tam Wasze przygotowania do Sylwestra? Ja jeszcze nie wiem jak spędzę Sylwestra, wiem na pewno, że z moim chłopakiem, ale gdzie to już nie mam pojęcia. Sukienki też jeszcze nie mam...Normalka xD Wszystko na ostatnią chwilę :) Jutrzejszy dzień i niedzielę postanowiłam przeznaczyć na powtórki do matury, aby poszła lepiej niż wcześniejsza. Poza tym muszę zrobić konspekt z polskiego i milion zadań z matematyki. To będą długie dni :) Postaram się też jutro zrobić jakieś zdjęcia :)
Dzisiaj mam dla Was outfit, który zrobiłam dawno temu, jak jeszcze był śnieg. Połączyłam spódnicę w kolorze zgniłej zieleni ze srebrnym swetrem i zakolanówkami. Do tego moje ulubione sztyblety, parka i nowości sprzed poprzedniego posta, czyli torebka i szalik. Co Wy na to? :)
Poniżej możecie zobaczyć też moje prezenty od Gwiazdora :)




 skirt - new yorker
sweater - h&m
boots - deezee
bag - h&m
scarf - h&m
overknee socks - primark
jacket - h&m


 Prezent od mojego ukochanego <3




To by było na tyle :)
Na weekend spodziewajcie się postu :D
Trzymajcie się :*
Papa

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam zakolanówki!świetne prezenciki dostałaś, piękna marynarka:) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :)
    fajne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie wygladasz i super prezenty! :))
    Zapraszam na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, wszędzie te prezenty:) nic tylko zazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentujesz ;) Prezenty super!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  7. cóż za piękny dobór kolorów ;)

    a kapciuszki urocze

    OdpowiedzUsuń
  8. super torba !!
    http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie wyglądasz, bardzo podoba mi się ten sweter! No i dostałaś cudną marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rajstopy *.*
    I mój ulubiony tusz do rzęs <3

    http://photosbynatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja ;) Świetne prezenty widze *_*

    zapraszam :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna stylizacja. Wszystko fajnie do siebie pasuje :)) + świetne prezenty! Świetnie prowadzisz bloga. Dobrze mi się czyta i ogląda twoje posty :) Zapraszam do mnie. Może zaobserwujesz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczną masz torebka a prezenty urocze !;*
    Zapraszam ;*

    Proszę udostępnij moją stronę na Facebooku / Polub!
    Dzięki
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tą maskarę, jest moim małym skarbem w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)