niedziela, 15 listopada 2020

#421 Sukienka w kolorze miętowym :)

Cześć!
Co tam u Was słychać? Choinki kupione?? :) Oczywiście żartuję! Ale z tyłu głowy mam już tą myśl, aby za tydzień pojechać po tę jedyną i zacząć wprowadzać świąteczny klimat. Już nie mogę się doczekać zmian dekoracji, ubierania choinki, pieczenia pierniczków. Uwielbiam ten okres, gdy czas jakby staje w miejscu i można cieszyć się magią świąt. Kto nie może się doczekać tak jak ja? :) Koniecznie dajcie znać w komentarzach!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją ulubioną sukienkę w kolorze miętowym w dość jesiennym zestawieniu. Dobrałam do niej płaszcz w kolorze beżowym i botki w tym samym odcieniu. Mi bardzo spodobało się to zestawienie, a Wy co myślicie? :)
Buziaki i do następnego! 









sukienka - h&m
płaszcz - mango
botki - stradivarius

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)