niedziela, 15 listopada 2020

Yankee Candle - Belgian Waffles

Hej!
Dzisiaj mam dla Was kolejną recenzję, tym razem będzie to mała świece o zapachu Belgian Waffles. Producent pisze o tym aromacie tak:

"Lekkie i puszyste, ciepłe i złocistobrązowe - chrupiące wafle z odrobiną stopionego masła - ulubiony piknikowy przysmak."


Belgian Waffles to jeden z tych zapachów, do których wracam bardzo chętnie. Miałam już woski i postanowiłam zakupić świecę, aby cieszyć się tym zapachem jeszcze dłużej. Świeca pachnie bardzo słodko, ale ta słodkość wcale nie mdli, nie przytłacza i nie dusi. Według mnie jest to aromat wanilii połączonej z karmelem. Coś niesamowitego, aż od razu leci mi ślinka :) Jeśli jesteście fanami słodkich zapachów to musicie koniecznie sprawdzić Belgian Waffles! Uwierzcie mi, będziecie zachwyceni. Jest to jeden z moich ulubionych zapachów od Yankee Candle i zagościł już u mnie na stałe.


Belgian Waffles oraz mnóstwo innych zapachów znajdziecie na stronie Goodies.pl
Trzymajcie się, do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)