sobota, 31 października 2020

#419 Kwiaty bzu :)

Cześć :)
Długo się zastanawiałam, czy dodawać ten post patrząc na sytuacje, która dzieje się w Polsce... Stwierdziłam, że jednak dodam, ponieważ każdy potrzebuje teraz odrobinę "normalności" i jakąś odskocznie, aby tyle nie myśleć...ja również...
Dlatego dzisiaj mam dla Was kolejną zaległą stylizacje na tle przepięknych bzów. Ubrałam sukienkę w kwiatowy wzór, jeansową kurtkę, czarny kapelusz i botki w tym samym kolorze. Dajcie znać, co myślicie :)
Ostatnie zdjęcie to mały "bonus", mam nadzieję, że spodoba Wam się tak bardzo jak mi. ;)
Na koniec chciałabym Wam jeszcze podziękować za ogrom wsparcia i miłych słów, które dostałam od Was po dodaniu poprzedniego wpisu. Dziękuję! Jesteście przekochani!
Buziaki i do następnego!










sukienka - mohito
kurtka jeansowa - stradivarius
torebka - fabiola
kapelusz - h&m
botki - renee

2 komentarze:

  1. Świetna torebka :) Również zastanawiam się nad jakimś modelem z Fabiola
    Bez fajnie uzupełnia całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam torebki z Fabioli, mam dwie i zastanawiam się nad kolejną :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)