piątek, 16 listopada 2018

#405 Letnia sukienka w jesiennej odsłonie :)

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was zestaw z białą sukienką, którą zamówiłam przed wyjazdem do Grecji. Bardzo dobrze mi się sprawdziła na wyjeździe typowo letnim, ale chciałam Wam pokazać, że jesienią również można ją fajnie wystylizować. Dobrałam do niej zamszową kurtkę w kolorze camelowym oraz botki z klamrami w tym samym kolorze. :)
Dajcie znać, co myślicie o tym zestawie!
Buziaki i do następnego :*












dress - mosquito
jacket - esmara by heidi klum (podobna kurtka skórzana damska)
boots - renee
sunglasses - primark

39 komentarzy:

  1. Piękna dziewczęca sukienka, pasuje do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi by już było na taką sukienkę za zimno :P Cudownie wygladasz!

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/torby-pokrowce-wystroj-wnetrz-youpibagpl.html

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny look :) uwielbiam biel z brązem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tej sukience ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna całość, piękna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ta sukienka wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. You look gorgeous, I love the jacket! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka sztos ale włosy, kurtka i okulary to za dużo brązu w każdej stylizacji.

    Serdecznie pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do odwiedzenia mojej strony Teraz moda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka, a kurta to już rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się i sukienka i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sukienka, wyglądasz genialnie a kurtka dodatkowo do niej świetnie pasuje. Genialnie w niej wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie połączenia sukienki z kurtką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moniko ta stylizacja świetnie współgra z twoją urodzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, a sukienka wprost cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. biel z brązem to dla mnie idealne połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne okulary. Sukienka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w tych butach

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)