czwartek, 8 listopada 2018

#404 Różowy garnitur w kratę :)

Cześć! :)
Ostatnio obiecałam sobie, że nie kupię już ani jednego garnituru. I co? I przepadłam! Po prostu musiał wrócić ze mną do domu. Ale, ale, mam wytłumaczenie! Różowego jeszcze nie mam :D W dodatku jest w dużą szarą kratę. No cudo! Dobrałam do niego sandałki w takim samym odcieniu, biały top na cienkich ramiączkach i moje ulubione okulary.
Dajcie znać, co myślicie o damskich garniturach i jak podoba Wam się moja propozycja.
Buziaki i do następnego! :)









suit - mohito
top, sunglasses - primark
sandals - lovet

16 komentarzy:

  1. Elegancki garnitur, choć szkoda,że nie postawiłaś na białą koszulę pod spód. Ja jestem na tak i czekam na następną ,,stylówkę" w takim stylu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest biała koszula mgiełka, ale na cienkich ramiączkach :)

      Usuń
    2. Za zwykłymi, białymi, „biurowymi” koszulami nie przepadam, więc szukam innych alternatyw :)

      Usuń
  2. Lekka, delikatna elegancja! zero nudy. Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale pięknie wyglądasz w tym komplecie , jest stworzony specjalnie dla ciebie <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki garnitur by mi się przydał! Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zauroczona tym garniturem! w wersji sportowej wyglądałby równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear!You have a nice blog.
    I follow you can you follow me back?
    I will appreciate that so much.
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię garniturów, chodź ten wygląda na prawdę elegancko i bardzo ładnie. To wielki plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny jest ten garniturek <3 uwielbiam pudrowy róż i kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie w nim wyglądasz! Ja zamierzam przełamać standardy i kupić podobny garnitur dla siebie, ale męski. Znalazłem sklep z garniturami online https://filiplebelt.com i z tego co widziałem, to jest tutaj w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)