czwartek, 7 czerwca 2018

#399 Total black look :)

Hej :)
Dzisiaj przychodzę do Was z total look'iem. Ostatnio bardzo polubiłam ubierać jednokolorowe zestawy. Tym razem postawiłam na czerń, czyli jeden z moich ulubionych kolorów. Tiulowa, czarna sukienka to mój ratunek, gdy potrzebuje ubrać się trochę elegancko, ale i trochę niezobowiązująco. Jest genialna, no i mega wygodna. Dobrałam do niej śliczną, małą torebeczkę oraz ażurowe, wiązane sandałki, które już jakiś czas temu do mnie przyszły. Niestety nie leżą one dobrze na moich stopach, strasznie wychodzą mi palce i nie wygląda to fajnie, dlatego na pewno poszukam im nowego domu.
Dajcie znać, co myślicie o takich total look'ach, a jeśli ciekawi Was ten temat to zapraszam do przeczytania artykułu tutaj! :)
Buziaki i do następnego!













dress - mohito
sandals - gamiss (tutaj!)
bag - gamiss (tutaj!)

11 komentarzy:

  1. Czerń w takim wydaniu to bardzo trafiony kolor:) Podoba mi się, fajne okularki, szkoda że mnie nie pasują okulary przeciwsłoneczne:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, przezroczyste rękawy dodają jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czerń, mogłabym ją nosić non stop! Sukienka świetna a Twoje włosy <3 cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, mega mi sie podoba <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Super okulary ^^
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajćććć świetne sandałki i przepiękne torebeczka- ja sroczka jestem, więc z chęcią podkradłabym Ci tą perełeczkę kochana <3 hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Znakomicie wyglądasz. Czarny kolor zdecydowanie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)