czwartek, 17 maja 2018

#398 Błękitna koszula z perełkami :)

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym ponownie pokazać Wam zwykły, prosty, codzienny zestaw. Ostatnio nie mam czasu na kombinowanie i stawiam na moje ulubione zwyklaki. Połączyłam błękitną koszulę z perełkami (women long sleeve pearl shirt) z grafitowymi jeansami. Na wierzch ubrałam białą ramoneskę, a na stopy białe conversy. 
Dajcie znać, co myślicie o tym zestawie :)
Buziaki i do następnego! :*










shirt - tosave (tutaj!)
jeans - mohito, więcej damskich jeansów z mohito znajdziesz tutaj!
jacket - rosegal
sunglasses - primark
converse - eastend

13 komentarzy:

  1. Koszula ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przeuroczo <3
    super stylizacja !
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny codzienny look , lubię takie. Wygodnie i stylowo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. Bardzo ładny zegarek, szkoda, że nie widać go bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja byłam pewna, że bluzka jest z ZOiO XD

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna dziewczęca stylizacja na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna bluzeczka, ładny kolorek :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja. I klasyczna i elegancka.
    Zapraszam również do mnie. Ostatnio po dość sporej przerwie wracam do blogowania. Pozdrawiam :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)