piątek, 20 kwietnia 2018

#396 Czerwona, puchowa kurtka i sukienka w kolorze pudrowego różu :)

Cześć!
Dawno mnie tu nie było, ale złożyło się na to wiele spraw i kompletnie nie miałam głowy do prowadzenia bloga. W swoim czasie o wszystkim Wam opowiem, ale póki co chciałabym zachować to dla siebie, do czasu, aż wszystko będzie już po mojej myśli. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.
Zdjęcia, które dzisiaj dla Was mam zostały zrobione z dobry miesiąc temu. Ubrałam różową sukienkę z falbankami. Pokazywałam Wam identyczną tylko czerwoną tutaj! i tak mi się spodobała, że zamówiłam inny kolor. Dobrałam do niej czerwone kozaki za kolano i puchową kurtkę w tym samym kolorze, którą chciałam przełamać tę elegancką stylizację.
Dajcie znać, co myślicie o tym zestawie :)
Buziaki i do następnego! :*










dress - gamiss (tutaj!)
jacket - reserved
thingh boots - rosegal
sunglasses - zaful, więcej przeciwsłonecznych damskich okularów znajdziesz tutaj!

17 komentarzy:

  1. Genialny strój, te buty są piękne, fajnie wyglądają, wyszczpulają i wydłużają nogi <3
    Dodaję do obserwowanych, liczę na rewanż.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/anatomia-skandalu-sarah-vaughan.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka i genialne buty :)


    http://antoszewskaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, super zdjęcia! Mega są! :D
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kozaki
    Zycze by wszystko ulozylo sie po twojej mysli

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow stylizacja bardzo ładna i ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam połączenie różu i czerwieni ♥️ Wyglądasz zjawiskowo! Chętnie sama bym się tak ubrała 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa stylizacja ! :)
    sukienka jest prześliczna <3
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne buty i kurtka , no po prostu uwielbiam :)
    Fajne miejsce do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny look taki wiosenny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm nam tutaj trochę buty nie pasują :) Za ciężkie do tak delikatnej sukieneczki. Śliczne okulary i włosy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam cię bardzo serdecznie w ten ciepły kwietniowy dzień jestem pod wrażeniem wyglądasz rewelacyjnie i bardzo kokieteryjnie buty są fantastyczne ja to na swoje raciczki raczej w życiu takich nie założę hahaha pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę przyjemnego dnia


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow buty wyglądają świetnie! :) Bardzo chciałabym mieć podobne w swojej garderobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest fantastyczna i absolutnie się nie dziwię, że nie ma już jej w sprzedaży :( a sama chętnie bym sobie taką sprawiła <3

    Kochana, ty chowaj tą kurtałę na dno szafy, bo jeszcze przywołasz nam zimę z powrotem ;) ;) hihihi

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji :), zaskoczyło mnie także tło do tych zdjęć. Nigdy wcześniej nie widziałam jeszcze takiego połączenia - jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)