środa, 15 listopada 2017

#349 Camelowy sweter :)

Hej :)
Dzisiaj mam Wam do pokazania camelowy sweter, który ostatnio do mnie przyszedł. Długo szukałam sweterka w takim kolorze, niestety w sieciówkach nic nie przykuło mojej uwagi. Dopiero z pomocą przyszedł sklep Zaful i dzięki niemu stałam się posiadaczką ślicznego camelowego sweterka. Bardzo mi się on podoba i na pewno będzie mi umilał zimne, jesienne dni. Dobrałam do niego białe jeansy z wysokim stanem i camelowe botki z klamrami.
Dajcie znać co myślicie o takich prostych zestawach :)
Mam dla Was również kod rabatowy 10% do sklepu Zaful - LauraZF
Buziaki i do następnego! :)











jeans - new look; więcej propozycji białych spodni znajdziesz (tutaj!
 sweater - zaful (tutaj!); więcej camelowych sweterków znajdziesz (tutaj!
 boots - renee

Na koniec chcę Wam jeszcze przypomnieć o Black Friday w sklepie Zaful. Skorzystacie? Ja na pewno :)


42 komentarze:

  1. Ajj ale fajna stylizacja! ♡ Świetny kolor sweterka i botki extra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor tego swetra. Ładnie prezentuje się w połączeniu z bielą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest cudowny i uwielbiam kawe z maka :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/romantyczna-toaletka-hemnes-z-ikea.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadzisz ciekawego bloga, bardzo podobają mi się zdjęcia. Mam nadzieję , że jeszcze wiele osiągniesz, trzymam za Ciebie kciuki <3


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega cudny sweterek i ślicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz. Piękny sweter i buty, kolory super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio też stawiam na sweterki i to w odcieniach brązu :) ślicznie, klik :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie proste zestawy są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się sweterek, kolor ma cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny sweterek na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lepiej ten sweter wygląda na tobie niż w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor sweterka, tak samo podobają mi się butki :) Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten sweterek jest na prawdę śliczny :* bardzo mi się podoba:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ masz ekstra buty! Lubię takie idealne połączonka! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A sweterków wciąż za mało w mojej szafie, więc taka inspiracja na pewno się przyda, i choć jestem zakochana w jesiennych szarościach, to taka propozycja jak najbardziej mi się podoba!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie! U mnie relacja z zabiegu depilacji laserowej, a już niedługo konkurs, w którym ktoś wygra serię zabiegów! :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny ten sweter, bardzo lubię takie kolory :) Podoba mi się to jak połączyłaś go z białymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie sweterki<3 (18.99)
    A co do Zaful to mają genialne rzeczy! Tak samo jak Shein<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo jesiennie i kawowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny jest ten sweterek ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny sweter i buty:) cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna, taka zwyczajna stylizacja :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny odcień sweterka. :)
    $18.99
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach, idealny sweter ♥ Właśnie szukam czegoś z takim ładnym splotem, a w sieciówkach ciężko znaleźć. Spodobał mi się również kolor Twojego swetra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)