środa, 8 listopada 2017

#347 Bluza z haftami :)

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją, w której główną rolę gra kolor czarny, czyli to taki total black look. Pierwszy raz możecie zobaczyć mnie w bluzie. Jestem typem osoby, która nie lubi bluz, ale ta przekonała mnie swoimi haftami na rękawach. Jest na prawdę bardzo ładna i w dodatku ciepła. Dobrałam do niej skórzaną spódnicę i kozaki za kolano. Co myślicie?
Buziaki i do następnego! :)




  



 

sweatshirt - romwe (tutaj!) / skirt - cropp / thigh boots - ccc

32 komentarze:

  1. Bardzo ładna jest ta bluza :) Buty też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluza 😍 fajnie, że ta czerwień jest taka żywa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluza <3 https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna bluza, pomagam - 18,99$ :)
    Klikniesz tez u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest :D Chyba widziałam podobną na innej chińskiej stronce, ale nie wiem, czy była droższa, czy tańsza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio jakoś przestałam lubić się z bluzami, uderzam bardziej w elegancję i sweterki :D Ale twoja stylizacja i bluza na nowo mnie do siebie przekonują :D Wyglądasz bardzo kobieco, seksownie, a nie jak dzieciak w sportowej bluzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, wszystko mi się u Ciebie podoba...bluza, spódniczka..., rajstopy w tym zestawieniu są bardzo stylowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalny look :) Super kolorki za Tobą <3
    klik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Total black, ale absolutnie nie nudny- kabaretki i dlugie kozaki dodaly sexapilu i fajnego charakteru <3
    bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ta stylizacja Kochana, Jeseinna i troszkę zadziorna :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super jesienna stylizacja :) bluza piękna 18.99 i te kozaczki mega :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tam z tyłu za Tobą ładnie:)A stylizacja elegancka

    OdpowiedzUsuń
  13. I do pracy i na randkę idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudnie wyglądasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zdjęcia, bluzeczka fantastyczna,

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam bluzy haftowane, chociaz sama jeszcze takiej nie mam :(

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw, bluzy kojarzą się głównie ze sportowym stylem, a tu proszę - jak elegancko! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna stylizacja, chętnie bym sama w taką wskoczyła ! Świetna bluza

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie,kliki.
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super elegancko! Szczególnie podoba mi się spódnica! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam tą bluzę :) mam taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobrze wyszło to połączenie skórzanej spódnicy z długimi kozakami i kabaretki dodają seksapilu tej stylizacji. Brawo za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz, bardzo ładna stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyglądasz w tym wydaniu ;) Czytając o bluzie, myślałam, ze to jakaś sportowa. A tu proszę, rzecz, która nadaje się nawet do noszenia na elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna jest ta bluza :) podobają mi się takie z haftami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)