piątek, 26 maja 2017

#311 Biała koszula z haftem i Reebok Classic :)

Hej! :)
Wreszcie nadszedł czas, aby podzielić się z Wami moją stylizacją ze zwiedzania Krakowa. W kwietniu wraz z chłopakiem wybraliśmy się tam na weekend. Stwierdziliśmy, że pojedziemy przed majówką, aby uniknąć dużych tłumów. W Krakowie byłam pierwszy raz i zakochałam się w tym mieście. Pogoda na szczęście nam dopisała i całymi dniami zwiedzaliśmy, spacerowaliśmy urokliwymi uliczkami i cieszyliśmy się tym wyjazdem.
Moja stylizacja miała być przede wszystkim wygodna. Postawiłam na moje ulubione jeansy z wysokim stanem, które noszę ostatnio prawie codziennie. Do tego piękna biała koszula z haftami. Ja mam swoją ze sklepu Zaful, ale identyczną widziałam w Zarze, więc jeśli się Wam podoba, a nie chcecie zamawiać na chińskiej stronce to lećcie do Zary. Na koszulę ubrałam mój ulubiony beżowy płaszczyk, który miał mnie ogrzewać podczas wieczornych spacerów. Uzupełnieniem stylizacji są białe Reeboki Classic, czarny skórzany plecak z frędzlami i różowe lustrzanki. Zdjęcia wykonaliśmy podczas spaceru po urokliwym Kazimierzu, w uliczce, która bardzo się nam spodobała.
Dajcie znać co myślicie o moim zestawie oraz czy byliście w Krakowie i czy tak jak ja zakochaliście się w tym mieście :)














shirt - zaful (tutaj!) / coat - shein / jeans - stradivarius / reebook classic - eastend / sunglasses - rosegal (tutaj!) / backpack - rosegal (tutaj!)


Na koniec mam dla Was kilka ujęć z mojego Instagrama, właśnie z Krakowa. Jeśli mnie obserwujecie to już je widzieliście, a jeśli nie to zachęcam do bycia ze mną na bieżąco - @passionelka.








43 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz. Takie hafty są super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te zdjęcia! Bardzo podobają mi się okulary i koszula!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz, okulary i plecaczek śliczne *.*
    Obserwuję, bardzo mi się tu spodobało!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne miejsce na zdjęcia *.* świetny płaszczyk i koszula! jak zwykle zjawiskowo *.*
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się plecaczek :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny outfit, wspaniale wyglądasz <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne zdjęcia, płaszcz jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wyglądasz, każda rzecz z Twojej stylizacji bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz, całkiem dojrzale! Piszesz że wygodnie, ale robisz wrażenie bardzo przebojowej, rozsądnej osoby! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. koszula piękna,ale ja od pierwszego wejrzenia zakochałam się w płaszczu! <3

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krakowa za bardzo nie znam, ale wiem że jest piękny :) Ładny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam takie zestawy. Wygodne, ale przede wszystkim stylowe .Pozdrawiam(:

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz zjawiskowo :) Płaszcz i koszula rewelacja :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna jest ta koszula, wyglądasz ślicznie <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula jest przepiękna ! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękna koszula 💖 poklikałam!

    OdpowiedzUsuń
  17. W Krakowie nie byłam z milion lat (czyli mniej więcej 6-7, haha), ale pamiętam, że miasto wywarło na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Stylizacja jest super - bardzo podoba mi się koszula i płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  18. A z czego jest ta koszula zrobiona :)?

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna świeża stylizacja :)

    http://kaayen.blogspot.com

    Wzajemna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super look ;) śliczna koszula ;)
    Obserwuję i zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny look, bardzo mi się podoba koszula :) obserwuję :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam w Krakowie tylko raz, dawno temu :/. Bardzo fajna stylizacja, plecak ładnie wgląda z tym płaszczem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna koszula ! :) Uwielbiam Kraków ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kraków mam blisko więc byłam milion razy ale zdjęcia cudowne :)

    Pozdrawiam! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylówka :)
    Bardzo mi się podoba koszula i płaszcz :)
    stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna stylizacja oraz koszula! też kupiłam, jest świetna :) u mnie nowy post, zapraszam!! :):*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz! Podobają mi się zdjęcia i ten cały zestaw - płaszczyk, buty sportowe i plecak. Super połączone.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice...
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. no proszę bardzo, Kraków się odwiedzało :D jak Ci się podobało?
    strój dnia super, bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super! Masz świetne wyczucie stylu. Mega stylizacja!
    Pozdrawiam,
    Klaudia
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny outfit! Kraków to zdecydowanie jedno z bardziej urokliwych miejsc na piękne fotki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice post, love ur fur shoes, and the blue heels are to die for !!!!

    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/07/dungaree-day.html

    New follower, hope u follow back, also liked ur facebook page :)

    have a great week.
    xo, Kanchan

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)