poniedziałek, 22 maja 2017

#310 Bomberka i trampki ze sklepu Bonprix :)

Cześć! :)
Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją, którą już planowałam od dawna. Miałam zamysł jak ona ma wyglądać, ale brakowało mi kilku rzeczy, aby wszystko wyglądało tak jak chcę. Podstawą outfitu jest czarna tiulowa spódnica, która już od jakiegoś czasu leży u mnie w szafie, ale jakoś nie miałam pomysłu z czym ją łączyć, więc jej nie nosiłam. W dzisiejszej stylizacji do spódnicy dobrałam biały t-shirt marki Levi's, który dosyć niedawno udało mi się upolować na studenckich rabatach. Takiej białej koszulki brakowało w mojej szafie, więc stwierdziłam, że ją zakupie. Wisienką na torcie jest przepiękna czarna, połyskująca bomberka z naszywkami z limitowanej kolekcji Marcell von Berlin dla Bonprix. Jest genialna! Ja się po prostu w niej zakochałam! Dzięki uprzejmości marki Bonprix stałam się posiadaczką tej bomberki oraz klasycznych białych tenisówek na troszeczkę grubszej podeszwie, które również możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Dajcie znać co myślicie o tej stylizacji. Mi bardzo podoba się połączenie takiej spódnicy i dość dużej oversizowej kurtki. Może i nie ma zachowanych wszystkich proporcji sylwetki itp. w tym zestawie, ale ja czuję się w niej świetnie i już wiem, że znalazłam "złoty środek" na tą tiulówkę :)
Buziaki i do następnego! :*













t-shirt - levi's / skirt - shein / bomber jacket - bonprix (kurtki bonprix) / sneakers - bonprix (obuwie sportowe damskie bonprix) / sunglasses - dresslily

33 komentarze:

  1. Super. Świetna stylowka i cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. super, podoba mi się tiulowa spódnica w sportowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie najbardziej podoba się spódniczka ;) wow!
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie Ci w tej stylizacji <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chcę taką spódnicę :) Wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawa kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. boziu, stylizacja arcygenialna!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna sstylizacja,najbardziej moją uwagę przyciągnęła spódnica i bomberka - boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo ciekawa i nietuzinkowa :)
    Podoba mi się spódnica i bomber , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega! Uwielbiam stylizacje z długimi tiulowymi spódnicami. Wyglądają świetnie zarówno na sportowo jak i elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja <3
    superowo wyglądasz
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie stylów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! połączenie ze spódnicą jest rewelacyjne !! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odważna stylizacja :) jak dla mnie lepsze byłyby szpilki, bo spódnica trochę Cię skraca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy moim wzroście mogę sobie od czasu do czasu pozwolić na "skrócenie" :D
      Stylizacja z tą spódnicą i szpilkami już się pojawiła na blogu, dlatego chciałam pokazać coś innego :)

      Usuń
  15. bardzo sposobał mi sie ten zestaw, spódnica wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudna ta bomberka, a jakie piekne miejsce do zdjeć, koniecznie daj znać gdzie to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Pergola przy Hali Stulecia we Wrocławiu :)

      Usuń
  17. ta bomberka jest czadowa! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super! Charakter tego zestawu mnie zachwyca :)
    Uwielbiam łączenie eleganckich elementów, ze zwykłymi - u Ciebie wyszło bardzo łobuzersko ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja :D bombowa spódnica<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz<3
    Bomberka bardzo mi sie podoba :D
    Super zdjęcia :*

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oryginalny i cudny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta bomberka jest przecudna! Ma bardzo nietypowy materiał :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful outfit :))

    Would you like follow each other? If you like please lieve comment on my blog :))

    MY blog: https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    My Instagram: https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG I love these white sneakers on you!! Please style them into LOTS more outfits, please and thank you! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja, bardzo mi sie podoba połączenie casulaowego t-shirtu z tiulową spódnicą. Super uzupełnieniem tego looku jest ramoneska. Nadaje odrobinę drapieżnego charakteru. Super!
    Pozdrawiam,
    Klaudia
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)