wtorek, 25 kwietnia 2017

#305 Błękitna koszula z haftem :)

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją z koszulą z haftami, czyli z motywem, który jest bardzo popularny w tym sezonie. Ja również się w nim zakochałam i dlatego w mojej szafie pojawiło się kilka koszul z tym trendem. Pierwsza koszula, którą chcę Wam pokazać jest w paski i posiada dodatkowo urocze falbanki. Nie ma typowego kołnierzyka, a stójkę, która również jest zakończona falbankami. Dobrałam do niej białe spodnie z wysokim stanem, błękitną ramoneskę, białe Conversy, niebieskie lustrzanki i małą torebkę z motywem mleka. 
Dajcie znać jak się Wam podoba moja stylizacja oraz co myślicie o haftach na ubraniach :)
Do następnego!














shirt - zaful (tutaj!)  / jeans - new look / jacket - zara / converse - eastend / bag - dresslily (tutaj!) / sunglasses - dresslily (tutaj!)

35 komentarzy:

  1. Haft jest bardzo ładny, i przyciąga uwagę do górnej części ciała. Masz ładną, dziewczęcą sylwetkę, może dodaj do tego jakiś pasek żeby podkreślić talię i ładnie oddzielić górę od dołu?

    Zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja! Bardzo lubię hafty, więc Twoja koszula to strzał w dziesiątkę. Również bardzo do gustu przypadła mi ramoneska - ma bajeczny kolor :)

    Miłego dnia!
    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest bardzo fajna :) Nietypowa, aczkolwiek bardzo na czasie ! Buziaczki :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękniutki zestawik!! Koszula fenomenalna! A torebeczka zabawna :) Jeszcze takiej nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się stylizacja i jaką masz swietna torebkę <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz fenomenalnie <3
    mam koszule jest śliczna i bardzo dobrze wykonana
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko tu z osobna i razem mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. OOoo tak, hafty w teym sezonie rządzą na maxa <3
    sama je uwielbiam i noszę.

    Twoja koszula jest fenomenalna- te hafty i falbana przy dekolcie- mega na prawdę <3
    i boska torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! Świetna koszula i Conversy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna koszuli i super połączenie. Świętna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta Twoja ramoneska kochana :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska jest ta bluzka, te hafty bardzo podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie wygladsz super połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super jest ta koszula! Koniecznie muszę sobie taką zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chetnie bym swoją kolekcję ramonesek wzbogaciła o taką w tym kolorze! Pięknie się prezentuje, takze sorry, ale to ona skradla całą moją uwagę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się Twoja koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja, ślicznie w niej wyglądasz :) Ja uwielbiam hafty, zakochałam się w tym trendzie i mam w planach kupno kilku rzeczy, m.in. jeansów z haftem :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz! Jak dla mnie stylizacja to strzał w 10-kę! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. strasznie mi się podoba ten trend z haftami! bardzo ładna koszula, ale zachwycam się ramoneską - idealna!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja bardzo fajna i wszystko super dopasowane. Podoba mi się torebeczka urocza

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula leży idealnie, podoba mi się ten look <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Długo kusiła mnie ta koszula, ogólnie kocham hafty :) 18,49

    OdpowiedzUsuń
  24. You look wonderful! I have the same bag, but in a pink colour! :) Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Le blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna ta koszula! całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie wyglądasz,a koszula jest naprawdę świetna.Obserwuję<3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. wow this Outfit is so lovely
    I adore the combination of classy and casual.
    amazing :D
    stripes are amazing.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna koszula :-)) Piękne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podobają mi się spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. koszula cudowna !! <3

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)