środa, 19 kwietnia 2017

#304 Red lace dress & Rosegal wishlist :)

Cześć :)
Dzisiaj mam dla Was post z przepiękną, czerwoną, koronkową sukienką z obłędnym wycięciem na plecach. Ja się w niej zakochałam, jednak jest jeden minus... Sukienka jest na mnie za duża o 2 rozmiary, ale na szczęście znalazłam już dla niej nowy dom :) Dobrałam do niej sandałki w kolorze różowego złota, które kupiłam już jakiś czas temu, ale nie byłam do nich przekonana i nadal nie wiem i czy ich nie sprzedam. Dajcie znać co o nich myślicie oraz o tej stylizacji.
Buziaki i do następnego :*












dress - dresslink (tutaj!)  / sandals - deezee

Na koniec mam dla Was mały przegląd strojów kąpielowych ze sklepu Rosegal. Lato zbliża się wielkimi krokami, dlatego coraz częściej właśnie szukam fajnych, oryginalnych strojów na tegoroczne wakacje, ponieważ bardzo chcemy w tym roku wraz z chłopakiem polecieć do ciepłych krajów. Odkładamy to od 3 lat? Więc chyba wreszcie czas spełniać marzenia :) Trzymajcie kciuki, aby wszystko poszło po naszej myśli! :* Tymczasem zapraszam Was do ocenienia, który strój przypadł Wam najbardziej do gustu, ja jestem zakochana w każdym i coś mi się wydaje, że niedługo pojawią się w mojej garderobie :D







30 komentarzy:

  1. Masz prześwietną tą sukienke! i do tego piękne buciki :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie prezentuje się ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sukienka, do twarzy ci w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ślicznie wyglądasz w tej sukience! ❤

    Będzie mi miło, jak skomentujesz ostatni wpis:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka ! Poklikałam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie troszkę za duża :) ale przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest piękna i tak też w niej wygladasz! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz rewelacyjnie , mega sukienka ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta sukienki, podoba mi się i fason i ta koronka i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie Ci w tej sukience :) poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka jest boska, uwielbiam koronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna sukienka, uwielbiam odkryte plecy♥

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukieneczce śliczny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest ta sukieneczka , uwielbiam koronki :)
    Pozdrawiam :*
    Obserwuję :) Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. What a beautiful look, I loved it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolor jest tej sukieneczki!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękna jest ta sukienka, trzymam kciuki abyście w końcu mogli pojechać na wymarzone wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka prezentuje sie cudnie :) klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała sukienka, a w połączeniu ze złotymi szpileczkami prezentuje się wyśmienicie :)
    Kliknięte - będę wdzięczna za to samo :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna jest ta sukienka,a oj chciałabym :) 20,20

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)