czwartek, 21 listopada 2013

Wrocław nocą :)

Cześć Wam :)
Czujecie już zbliżający się weekend? Ja tak i mnóstwo nauki, bo kolokwium zbliża się wielkimi krokami :( Dni we Wrocławiu mijają zaskakująco szybko, dopiero był poniedziałek, a jutro już piątek, a za tydzień wybywam do Poznania do chłopaka na Andrzejki :) Już nie mogę się doczekać, będę musiała się odstresować po tych kolokwiach, bo w czwartek jedno, a w piątek dwa.... Życzcie mi szczęścia i motywacji do nauki :D
Dzisiaj mam dla Was zdjęcia, które zostały wykonane wieczorową porą w miejscu, które nazywam "Wrocławskim Koloseum", ponieważ nie mam pojęcia jak ta budowla się nazywa, a z pewnością przypomina ona rzymskie Koloseum :) Ubrana byłam w spodnie, które pojawiły się w poprzednim poście w nowościach, koszulę od Choies, płaszcz z Sheinside i sztyblety. Co powiecie na taki outfit? :)








trausers - stradivarius
shirt - tutaj!
coat - tutaj!
boots - tutaj!
bag - primark

44 komentarze:

  1. Świetny, prosty outfit. :D Wrocław nocą jest piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, niestety nigdy nie byłam we Wrocławiu

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ciężki tydzień i to same kolosy, z biochemii, chemii.. ojej :(
    Życzę nam powodzenia!
    pięknie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ciuszki,chociaz trochę zaciemno ;)
    moja-codziennosc-i-zycie.blogspot.com
    Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wciąż zachwycam się koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk baaardzo fajny :)

    http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Wrocław. To naprawdę piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Wrocław :) Z chęcią bym tak zamieszkała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne wieczorne zdjęcia :) motywacji do nauki życze :) i oczywiście miło spędzonych Andrzejek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne miejsce do zdjęć :D piękny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny płaszcz! Podoba mi się :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia i Twój zestaw świetny :)) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. super koszula, jest bardzo urocza :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny look, ale zdjęcia bardzo słabej jakości ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Great photos <3
    Check out my blog and let me know if you wanna follow each other on GFC and FB?

    Your Princess is in Another Castle

    xx Sofie

    OdpowiedzUsuń
  19. noc we Wrocku jest za krótka,a magiczny autobus 247 jedzie stanowczo za długo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam duże miasta nocą ♥ boskie buty i koszula! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze kolokwia zawsze mnie przerażały ale już się przyzwyczaiłam a zgodzę się, że dni mijają bardzo szybko :) bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka śliczna:)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Monika♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjecia ! :) super wyglądasz :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna koszula, bardzo ładnie wyglądasz ;)
    Powodzenia na kolokwiach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszula i kurteczka najpiękniejsze

    Pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham Wrocław!
    www.styllowe.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)