poniedziałek, 25 listopada 2013

Perfect sweater :)

Cześć Wam :)
Czas leci nieubłaganie, już poniedziałek, a w czwartek kolokwium z geodezji :( Dzisiaj dopiero otworzyłam książkę od geodezji, bo przez cały weekend ogarniałam liczby zespolone i granice. Ech te studia :D
Szukałam ostatnio wszędzie parki na zimę, znalazłam idealną w Bershce, ale niestety gdy po nią wróciłam to już jej nie było :( Obeszłam wszystkie galerie we Wrocławiu i nigdzie jej nie ma :( Poszukiwania part 2 czas zacząć :) 
Dzisiaj mam dla Was zestaw z moją ulubioną skórzaną spódniczką, nowym łupem z sh - białym sweterkiem, botkami, naszyjnikiem od Foymall i ukochanym płaszczykiem z Sheinside, z którym się nie rozstaje :) Może być?
A w piątek kierunek - Poznań. Już mamy w planach z chłopakiem kino i imprezę andrzejkową :D












skirt - allegro
sweater - sh
coat - tutaj!
boots - ccc
necklace - tutaj!

I na koniec moje zdjęcia w okularach :) Mam małą wadę wzroku i długo nie mogłam się zabrać za pójście do optyka. Z pomocą przyszedł mi sklep firmoo, w którego asortymencie wybrałam sobie okulary bez wychodzenia z domu :) Jestem bardzo zadowolona z nich. W dodatku przyszły w stylowym etui, co jest bardzo na +. Zapraszam Was do tego sklepu, bo naprawdę warto :)


 

52 komentarze:

  1. Ja też zawsze uczyłam się na ostatnią chwilę;) Bardzo ładnie Ci w okularach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Założyłabym wszystko na siebie , ale pewnie nie wyglądała tak cudownie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ty masz naprawde 19 lat ? o jeej :D przepraszam, ale na zdjęciach wyglądasz na 13 :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego, zwłaszcza ta spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw :) heej też mam ten płaszczyk :P

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna spódnica! :) no i miłego w Poznaniu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie ! Świetny outfit, i bardzo pasują ci te okularki! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny look! mega prostu ale w końcu klasyka zawsze zwycięży! ;)

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw! ;) Nie wiem czemu, ale uwaga, uwaga, spodobał mi się wzorek na rajstopach :D
    Pasują Ci te okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten sweter :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam dokładnie ten sam motyw z kurtką z Bershki rok temu. Nie ma co się zastanawiać, trzeba kupować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna stylizacja, najbardziej mi się podoba spódniczka, zawsze taką chciałam mieć

    obserwuje i licze na to samo
    www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz. :D Świetny sweterek. :3

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poznań jest super i powodzenia w poszukiwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny look :) i włosy takie długie, ahh kiedy moje takie będą! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna spódnica,masz rzęsy bardzo długie.. ;)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz świetnie :) no i faktycznie nie wyglądasz na 19 lat :) zresztą ja na swoje 21 też nie ;p a tu już blosko do 22

    OdpowiedzUsuń
  20. jak ładnie Ci w okularkach :) a zestaw super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna spódniczka !. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; ).

    OdpowiedzUsuń
  22. swetry doceniam właśnie w zimie ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne połączenie:) Uwielbiam takie spódniczki z tym kolorem;)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczna stylizacja :) Aczkolwiek na to zimno u mnie tylko grube spodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem u Ciebie pierwszy raz i przyznam, że Twój blog robi bardzo fajne wrażenie, bardzo dobry klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękną masz spódniczkę,ładnie Ci w okularach ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. super spódniczka i płaszcz:)
    chciałam Cię zaprosić na rozdanie u mnie na blogu:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/giveaway-cupon-code-to-share-30-off.html

    OdpowiedzUsuń
  28. super cute!:)
    Don't forget to check out Dahlia's GIVEAWAY on my blog! only need to subscribe to their newletter to enter :)

    Leonor
    thesparklinglemon.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Naszyjnik zawrócił mi w głowie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieje, że w końcu dorwiesz :D

    Śliczna spódniczka jest świetnie skrojona

    OdpowiedzUsuń
  31. So nice. Love the skirt
    Will you like to follow eachother?
    New Post: Fashion Talks
    New giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna spódniczka. :3
    Pasują ci okulary ! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Spódniczka prześliczna! Swietnie wszystko dobrałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)