wtorek, 25 czerwca 2013

Little white dress & Primark :)

Cześć Wam :)
Co tam u Was słychać? Ja cały czas pracuje i nie mam ani chwili wolnej.. Masakra.. Ale tak tylko do końca miesiąca, w lipcu wszystko nadrobię :) Mam dla Was dzisiaj zdjęcia z wyjazdu do Berlina do Primarku, mimo, że jestem tam prawie codziennie to jakoś nie miałam okazji wybrać się na zakupy. Ostatnio postanowiliśmy wraz z chłopakiem skoczyć na shopping do Primarka. Moje zakupy to dodatki : torebka, buty, paski, okulary, nie kupowałam ubrań, tylko jedną parę spodenek i jedną koszulkę. Nic konkretnego nie zwróciło mojej uwagi :) Poniżej macie zdjęcia :)
Dzisiaj mam dla was zestaw z małą białą, która ostatnio do mnie przyszła. Jest śliczna. Niestety troszeczkę za duża, ale babcia mojego chłopaka mi ją przerobi :) Do tego ramoneska i sandałki. Podoba się? :)












 dress - tutaj!
jacket -  tutaj!
belt - cropp
wedges - nv
glasses - primark

Takie moje małe zakupy. Pierwszy raz tam byłam, więc musiałam "obczaić" teren. Następne zakupy będą bardziej zaplanowane :)

Ja zmykam, trzymajcie się. Papapa :*

107 komentarzy:

  1. marzą mi sie zakupy w primarku ,3333

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tez tak się czesać kok jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy! ;-))
    A ty jak zawsze piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu mi nigdy nie wychodzi taki ładny kok ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny zestaw, wyglądasz przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. super sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny look! Super wyglądasz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne buty:)
    Zapraszam!
    _______________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ta sukienka jest przepiękna! Cudownie połączona! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz! fajne zakupy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki i torebka super :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! Zazdroszczę możliwości shoppingu w Primarku. A sukienka wygląda ładnie, nie na za dużą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna sukienka - super w niej wyglądasz i ten kok jak dziewczyna z klasą

    p.s. ukradłabym ci te 2 pary okulary :P cudne

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny secik! kiedyś meega często zakładałam takie połączenia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz! Ładne rzeczy ;)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyglądasz ! Świetne buty i sukienka, wgl cała stylizacja! I Śliczna torebka ;) W wolnej chwili, zapraszam:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


  18. http://fashionbytwogirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka śliczna sukienka
    spore zakupy moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna sukienka cudowne buty i świetne zakupy :) oddej tą torbe : *

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  21. cudownie wyglądasz,a te pierwsze zakupki mi się bardzo podobają w szczególności torebka i szorty z koronką!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubie takie przełamania romantycznych, delikatnych elementów bardziej rockowymi dodatkami!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz , wszystko idealnie ze sobą zestawione :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie wyglądasz ;) wszystko idealnie dopasowana, sama tez na pewno tak bym się ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka jest wspaniała. *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. ciężko trafić do Primarku z dworca kolejowego?? (jak możesz to podaj adres)
    obserwujemy?
    http://petiterobe-noire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty masz piękne :D
    Wyglądasz Uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna sukienka;) Swietnie prezentuje sie ten zestaw;)
    a torebka z Primarka jest cudowna;) Dokladnie takiej szukam, cudo;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie wyglądasz a buty rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię Primark i ubolewam nad tym, że nie ma go w pl

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny zestaw , uwielbiam takie połaączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale genialnie <3 Kocham koronkowe sukienki, skórzane kurtki i obcasy, a jak się to połączy to jest idelanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz! Butki bardzo bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  35. sukienka bardzo subtelna i kobieca :) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zakupy! Uwielbiam białą koronkę, wszelakie sukienki i kombinezony czy bluzki :). Wyglądasz niesamowicie!<3

    OdpowiedzUsuń
  37. widze fajne szorty i koszulke różową :) aaa sukienka jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna kurtka i sukienka!:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładna i dziewczęca stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Napisałam do nich i się zgodzili :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Klasycznie i slicznie :)

    effiesdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zakochałam się w twoich butach <33

    OdpowiedzUsuń
  43. Rewelacyjne B&W ! cudna kiecka <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie wyglądasz! ;)
    Super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Szczerze to jestem zachwycona! Jestem tu po raz pierwszy,ale nie żałuję!:D Masz świetne wyczucie stylu! Najbardziej z całej stylizacji podobają mi się buty(omomom<3) i ramoneska bo nadają cięższego charakteru.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Bonito look, un vestido precioso. Besos

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne buciki i sukienka:) A zakupki widzę, że udane :)

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo podoba mi się ta kurtka *.*

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny zestaw :D Najbardziej podoba mi się sukienka - jest urocza! i buty, ale niestety ja w takich na co dzień nie mogę chodzić bo bym miała 1,9m ;(

    OdpowiedzUsuń
  50. genialna sukienka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  52. buty są świetne :) wszystko razem fajnie wygląda ;d

    OdpowiedzUsuń
  53. Wyglądasz rewelacyjnie!:) wszystko idealnie pasuje!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam połaczenie ramoneski z delikatna sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładnie Ci w tej sukience :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Super stylizacja !
    Świetne jansowe spodenki z koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale fantastyczne buty! Świetna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wyglądasz idealnie, a torebkę z Berlina najchętniej zabrałabym do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. pasuje do Ciebie ta stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudna sukienka! Rewelacyjnie w niej wyglądasz!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. zmysłowo ! ;)
    mm, za torbę duży duży plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowna sukienka, ma wspaniałą koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczna stylizacja :)
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczny outfit ;) Przecudna jest ta biała sukienka ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale Ty jesteś śliczna! Świetna figura!! :))

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajny blog ;) i ładne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie http://paulinkq-my-life.blogspot.com/ dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Fenomenalne zestawienie :)

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. śliczna sukienka *-*



    Miło będzie jak skomentujesz lub zaobserwujesz.
    Mogę zrobić również "wymianę". <3
    dosia-dosiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. świetna stylizacja! przepiękna sukienka :) a buty... ideał :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. świetny zestaw bardzo lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  72. uwielbiam każde Twoje buty!

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczna kurtka ! Fajnie to wszystko dobrałaś. :*
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. gdzie kupiłaś dunkin donuts??!
    btw, fajne spodenki kupiłaś..<3

    OdpowiedzUsuń
  75. co to nv ? :P Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Widać, że dobrze się bawiłaś! Dziękuję za miłe słowa u mnie na blogu i oczywiście obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)