sobota, 1 czerwca 2013

Jeans shirt :)

Cześć Skarby :)

Przepraszam, że tak długo nie pojawiał się post, ale jak wracałam z pracy to było już późno, ciemno, padał deszcz i nie miałam siły na nic, od razu szłam spać. Dzisiaj nareszcie mam wolne i spędzam dzień z chłopakiem, a jutro jadę do Zielonej Góry do kina. Przede mną ciężki tydzień, więc muszę bardzo wypocząć. 
Dzisiaj mam dla Was zdjęcia, które zostały zrobione bardzo dawno i nareszcie doczekały się premiery na blogu. Innych nie mam, bo pogoda na nie nie pozwala. Mam na sobie czarną asymetryczną spódnicę przerobioną przez babcię mojego chłopaka, jeansową koszulę z ćwiekami, moje ulubione ostatnio rajstopy i tenisówki. Sportowo-elegancki zestaw. Podoba się? :)
W następnym poście pokażę Wam prezenty jakie dostałam na Dzień Dziecka :D Przy okazji życzę Wam Wszystkiego Najlepszego z okazji naszego święta :)







skirt -sh + DiY
shirt - sh + DiY
trausers - h&m
tights - marilyn
glasses - new look

Zmykam na obiadek, a potem komentować Wasze blogi :)
Trzymajcie się :*

86 komentarzy:

  1. Chyba dołu bym tak nie zestawiła, ale koszula jest super !

    OdpowiedzUsuń
  2. super rajstopy :D koszula też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna koszula i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula zachwyca :) zmieniłabym buty na ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula jest rewelacyjna w dodatku ta spódnica świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestawik : *


    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja, lubię takie koczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna ta koszula, świetnie ją przerobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako mentalne dziecko dziękuję za życzenia i również składam ; )
    Koszula jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  10. koszula jest zdecydowanie perełką tego zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta koszula jest rewelacyjna! *.* Muszę ją mieć :D Wspaniale wyglądasz, jesteś śliczna :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! :) Spódnica jest świetna. : )

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna przeróbka spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne :)

    http://mrrroxanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zamiast białych trampek wybrałabym wysokie botki. Ale cała reszta - w szczególności koszula i spódnica jest boska!
    PS Gdyby interesowała Cię nowa para butów w kolekcji to zapraszam na nowy post do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula jest świetna, super, że dodałaś ćwieki, wygląda jeszcze efektowniej :)

    pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna kurteczka :) Uwielbiam ćwieki. Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. buty super :) i koszula z cwiekami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietna koszula i rajstopki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. That shirt is very cool and your legs are amazing in those beautiful tights. Wow!

    OdpowiedzUsuń
  22. Me encanta este look!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamieniłabym tylko rajstopy. Reszta mega <3 Koszula mnie uwiodła !


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Świetny look! Uwielbiam połączenie jeansu z czernią <3
    Bardzo pasuje Ci ten look Kochana ;)

    Obserwuję Cię,jeśli będziesz chciała,obserwuj mnie też-będzie mi miło!
    Zapraszam do mnie;
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna spodnica! I rajstopy !

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale dobra koszula, fajnie Ci w tym koczkyu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczna spodnica ale koszula tez mi sie podoba :))
    caly zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  28. o widze te same rajstopki co moje :)

    ja już obserwuje,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna koszula! i bardzo ładnie Ci w tym koczku:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Co jak co ale koszulę to masz śliczną ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz bosko :)
    genialna koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. koszula świetnie pasuje do spódnicy, super połączenie1:)

    pozdrawiam i zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  33. dziękuję za komentarz ;) ciekawa stylizacja ;) fajne trampki

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna koszula :D A rajstopy piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna spódnica, super look !

    OdpowiedzUsuń
  36. Koszula z ćwiekami <3 Wyglądasz super !

    Dzięki ,że wpadłaś , w wolnym czasie Zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. pięknie wyglądasz! koszula rewelacja C:

    OdpowiedzUsuń
  38. Rajstopy i koszula rewelacja! <3 Gdzie pracujesz?:d

    OdpowiedzUsuń
  39. Moim zdaniem taka koszula jest niezbędna :)
    cudowny koczek.
    cała stylizacja bardzo bardzo mi się podoba :*
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  40. Stylizacja jest świetna! A koszula wręcz cudowna! bardzo mi się podoba!
    W wolnej chwili, zapraszam do siebie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Koszula i spódniczka są świetne ! Ja osobiście założyłabym inne buty,ale mimo wszystko całość wygląda bardzo dobrze ! *.*
    +Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  42. oryginalna spódnica - super !!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam takie polaczenia!

    effiesdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. super koczek, jaka to średnica?

    OdpowiedzUsuń
  45. Koczek i koszula mega! Oczywiście dziękuję za odwiedziny, obserwuję i zapraszam również do obserwowania i ponownych odwiedzin. ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna koszula! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Extra koszula i koczek:)Ładny set!

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna koszula i spódnica ;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  49. Mega ta koszula i super spodnica :)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  50. Podoba mi się takie połączenie!
    Pozdrawiam i obserwuję oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mega look ! :)
    Zapraszam do mnie :)


    E.

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudna spódnica i rajstopki :Ddd
    Zapraszam do mnie i do obserwowania ;d

    OdpowiedzUsuń
  53. No no faajnie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. świetna koszula :>
    mam takie same rajstopki :D

    OdpowiedzUsuń
  55. z pozoru totalnie niepasujące do siebie rzeczy wyglądają razem bardzo oryginalnie, chętnie ukradłabym Ci koszulę :P
    bd wpadać pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Koszula podbiła moje serce! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)