sobota, 19 grudnia 2020

#423 Rustykalnie i sielsko :)

Cześć! :)
Jak tam przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia? Ja aktualnie leżę pod kocykiem z kubkiem gorącej herbaty w otoczeniu opakowań z lekami... Niestety coś mnie rozłożyło i mam nadzieję, że zwalczę to jak najszybciej, bo jeszcze sporo świątecznych przygotowań przede mną. Trzymajcie kciuki! :)
Od dzisiaj aż do końca roku postanowiłam dodawać codziennie posty. Chciałabym być tu z Wami częściej i wdrożyć się znowu w regularne dodawanie postów. Co myślicie o tym pomyśle?
Zacznę ten cykl dość starymi już zdjęciami, ale tak bardzo mi się podobały, że mimo wszystko chcę je Wam pokazać. Długa, kremowa sukienka, duży koszyk i kapelusz. Nic więcej nie potrzeba, a wydaje mi się, że również skojarzy Wam się z rustykalnym i sielskim klimatem.
Koniecznie dajcie znać! :)
Buziaki i do jutra!









sukienka - reserved
torebka - mango
kapelusz - primark

7 komentarzy:

  1. Świetna sukienka, właśnie szukam podobnej tej dlugosci :) Powodzenia w tych przygotowaniach świątecznych ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia ;) Lubię taki klimat

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie stylizacje. Brakuje mi ich zimową porą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny look :) i to połączenie z kapeluszem idealne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna wiosenna sukienka z czapką jest bardzo wygodna.

    Za kilka miesięcy lato znów nadejdzie i pora na przygotowanie kostiumów kąpielowych (high-waisted swimwear).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna sukienka. Taka zwiewna i wygodna z pewnością :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)