poniedziałek, 15 października 2018

Rosegal Wishlist :)

Hej :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was małą wishlistę z okryciami wierzchnimi ze sklepu Rosegal. Wybrałam kilka takich, które z chęcią widziałabym w swojej szafie. Jak wiecie ja uwielbiam płaszcze i nie wyobrażam sobie jesieni i zimy bez nich. Ostatnio jednak kuszą mnie bardzo długie płaszcze puchowe i na pewno sobie taki jeden sprawie w tym sezonie :)
Dajcie znać, co się Wam najbardziej spodobało :)
Buziaki i do następnego!







Teraz trwa na Rosegal Halloween Sale. Mają świetne promocje.
Koniecznie sprawdźcie! :) Tym bardziej, że mam dla Was kod rabatowy - RGNancy
U mnie w tym roku będzie królował motyw dyni, więc kilka takich propozycji macie poniżej :)








3 komentarze:

  1. Ten różowy płaszczyk jest na prawdę śliczny! Halloweenowe ubrania mi się niestety nie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ostatni płaszczyk jest przecudowny, kolor typowo dla mnie! *.*

    Poklikane w linki!
    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)