poniedziałek, 2 lipca 2018

#401 Koszulka KISS, białe spodnie z lampasami i wiklinowy koszyk :)

Hej! :)
Już wiele razy mówiłam, że tu wrócę, że będę systematyczna, że posty będą się często pojawiać... Tak... Szkoda, że tylko mówiłam. Obiecanego słowa niestety nie dotrzymałam. Jednak jest konkretny powód mojej nieobecności.
Mianowicie: staram się od dawna dokończyć wszystko, co zaczęłam. Moją wadą, o której dobrze wiem i zdaję sobie z niej sprawę jest to, że zaczynam wiele różnych rzeczy i ich nie kończę. Obiecałam sobie, że w tym roku postaram się kilka spraw dokończyć i móc z czystą kartą zacząć kolejny etap w swoim życiu. Jest ciężko, a czasem bardzo ciężko. Mam chwile zwątpienia, nieraz chciałam się poddać, ale jedna myśl cały czas jest w mojej głowie "zrobisz to i już nigdy nie będziesz musiała do tego wracać". Uwierzcie mi: strach i panika, która mnie paraliżuje to moi kompani od dawna i chcę wreszcie się ich pozbyć! Wiem, że mówię ogólnikami, nie mam żadnych konkretów, ale musicie jeszcze chwilkę poczekać i obiecuję, że o wszystkim Wam opowiem :)
Tymczasem przejdę do stylizacji.
Ostatnio kolor biały stał się moim ulubionym. W mojej szafie pojawiło się sporo białych t-shirtów, a wśród nich, ten, który widzicie na zdjęciach poniżej. Wiem, nie jest to nowa kolekcja, że już był "sezon" na te koszulki, ale ja ostatnio ją pokochałam i mimo kontrowersji, które wzbudza bardzo ją lubię i noszę dość często. Dobrałam do niej białe spodnie z lampasami, których szukałam od dawna i wreszcie znalazłam w Zarze. Na stopy powędrowała kolejna nowość, czyli białe Pumy z grubymi sznurówkami. Czaiłam się na nie bardzo długo, aż wreszcie je zakupiłam. Na nos ubrałam okulary, które mam chyba od 5 lat i ostatnio sobie o nich przypomniałam, czyli cieniowane Raybany. Ostatnim elementem jest wiklinowa torebka, którą wykonałam sama z małą pomocą taty.
Dajcie znać, co myślicie o tym zestawie oraz czy interesują Was moje "sprawy", czy wolicie oglądać na tym blogu tylko stylizacje.
Buziaki i do następnego! :)









t-shirt - plny lala
trousers - zara
puma basket heart - answear
wicker bag - by me, o tym jak nosić wiklinowe koszyki możesz poczytać tutaj!
sunglasses - rayban, więcej okularów znajdziesz tutaj!

36 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszulka!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw :D Lubię takie stylizacje w jednym, dominującym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wpisy typu lifestyle połączone z modą:) Powód nieobecności usprawiedliwiony dlatego jest zrozumiały brak postów;) świetna stylizacja*(:

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look, podoba mi się

    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i ciekawy to jest zestaw według mnie.Z tego co widzę po komentarzach to innym też się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawa dla Was za torebkę ! Świetna jest ! Cała stylizacja tez bardzo mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyczek mnie zachywcił, boski jest !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, spodnie bardzo przykuły moją uwagę. Podobne widziałam na zoio, fenomenalnie wyglądasz <3 genialnie na Tobie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie życzę Ci kochana dużo siły i wytrwałości, oby wszystko poszło po Twojej myśli :)
    Świetnie wyglądasz, a torebka jest przepiękna ajćććć <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi sie cała stylizacja bardzo fajnie dopasowana :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz. Uwielbiam spodnie z lampasem! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. boska koszulka! no i ten koszyczek - must have na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna, prowokacyjna koszulka.
    Zapraszam na moją stronę i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne spodnie :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się ta stylizacja!
    uwielbiam białe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie wyglądasz, świetny look, koszyk genialnie wygląda. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj moją wadą jest również to , że zaczyam coś i nie kończę.

    Ślicznie wyglądasz 😊

    https://twinstyl.blogspot.com/2018/07/choker-koronkowy-i-bluzka-sinsay.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Też tak mam, że zaczynam wiele rzeczy, a później nie mam czasu ich dokończyć :/ Bardzo ładna torebka, rzeczy zrobione "własną ręką" są najbardziej oryginalne i wartościowe :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, ja nie mam jeszcze spodni z lampasem, ale muszę zainwestować. Białe wyglądają super :) Świetny blog, obserwuję! :) Zapraszam również do moich propozycji ubraniowych.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia! Super spodnie ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś przezgrabna :) super zestaw, nosiłabym pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie wyglądasz, ciekawa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba każdy ma problemy z tą systematycznością! :) Wszystko zrozumiałe, buziaki! :) Prześliczna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiklinowa torebka wygląda genialnie! Bardzo mi się podoba. Buty też super. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne te spodnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny outfit!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. spodnie super, lubię takie biała outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię lampasy, fajnie że znów się pojawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mam podobne spodnie, fajny codzienny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna koszulka jak i cała stylizacja, mi bardzo się podoba ta torebka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)