poniedziałek, 16 stycznia 2017

#296 Warsaw tour & Prom dresses from Dresspl :)

Cześć! :)
Dzisiaj zabieram Was na małą wycieczkę po Warszawie. Już jakiś czas temu wraz z chłopakiem wybraliśmy się na spontaniczny wyjazd do stolicy. Wstyd się przyznać, ale był to mój pierwszy raz w Warszawie i już wiem, że na pewno nie ostatni. Pogoda nam dopisała i zdążyliśmy zwiedzić wszystko, co planowaliśmy, ale i tak mamy mały niedosyt. Następnym razem przyjedziemy na dłużej :) 
Belweder, Łazienki, Pałac Prezydencki, Pałac Nauki i Kultury, Pałac Na Wodzie, Złote Tarasy, Muzeum Powstania Warszawskiego to wszystko zdążyliśmy zobaczyć, śniadanie zjedliśmy w Dounkin Dounat'sie a obiado-kolację w Manekinie. Bardzo miło wspominam ten wyjazd i mam nadzieję, że rok 2017 przyniesie mi jeszcze więcej takich wycieczek :) 
Tymczasem zostawiam Was już z moją małą fotorelacją i życzę miłego oglądania! Buziaki :*



























coat - rosegal(tutaj!) / shirt - h&m / trousers - new look / sneakers - reebok / bag - house


Na koniec dzisiejszego postu mam dla Was mały przegląd sukni wieczorowych (suknie wieczorowe), które idealnie będą nadawać się na trwający właśnie okres studniówek. Jest to świetna inspiracja dla tych dziewczyn, które jeszcze szukają swojej idealnej sukienki, ale nie potrafią jej znaleźć lub nie mają w ogóle pomysłu na swoją wyjątkową sukienkę. Ja swoją studniówkę miałam już jakiś czas temu i postawiłam wtedy na krótką sukienkę z tiulem. Gdybym jeszcze raz miała na nią iść, pewnie wybrałabym tym razem długą sukienkę studniówką (sukienka na studniówkę) z odkrytymi plecami w jakimś jasnym brzoskwiniowym lub różowym kolorze. Wydaje mi się, że takie długie sukienki są bardzo eleganckie, szykowne i idealne na taką okazję, jaką jest studniówka. Sukienki, które pojawiają się poniżej są ze strony dresspl.pl. Bardzo długo przeglądałam ich stronę, ponieważ nie mogłam się zdecydować na kilka modeli, bo wszystkie sukienki są przepiękne. Ceny kreacji są dość wysokie, ale aktualnie na stronie trwa promocja i można je kupić nawet 60% taniej, więc jeśli szukacie idealnej sukni studniówkowej bądź wieczorowej to na pewno znajdziecie coś dla siebie. Wybrałam suknie na krótki rękaw, na długi, na grubych ramiączkach oraz takie bez nich. Kolory również różne, od szarych, srebrnych, po błękitne, brzoskwiniowe, pudrowo-różowe jak i czarne i nude. Starałam się również, aby nawet materiały, z których są zrobione suknie były zróżnicowane. Dajcie znać co myślicie o moich wyborach. Czy coś się Wam spodobało. Jakie Wy miałyście suknie studniówkowe albo jakie planujecie ubrać. Jeśli jesteście już po studniówkach to napiszcie czy również tak jak ja zmieniłybyście decyzję co do swojej sukienki, czy jednak cieszycie się ze swojego pierwotnego wyboru. Mam nadzieję, ze chociaż kilka z Was zainspirowałam tym postem, albo chociaż podsunęłam Was stronę, na której znalazłyście idealną sukienkę, niekoniecznie z tych co są poniżej. Więc zapraszam do oglądania lub do wejścia na stronę dresspl.pl i znalezienia swojej wymarzonej sukni. Dziewczynom, które wybierają się niedługo na studniówkę życzę udanej zabawy do samego rana oraz powodzenia za 100 dni na maturze! :) 


( 1 )  ( 2 )  ( 3 )
( 4 )  ( 5 )  (6 )

38 komentarzy:

  1. Widzę, że wycieczka się udała :-) Fajne zdjęcia! ;-)

    Też niedawno pisałam o sukienkach np. na studniówkę.

    Tutaj jest link do mojego wpisu Zapraszam! :-)

    Pozdrowienia!
    Żwawy Leniwiec
    www.zwawyleniwiec.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalik jest świetny :) Pasuje do Ciebie ! A sukienki wieczorowe cudo ;) Mieć tylko figurę do nich, to mogę nosić haha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się plaszczyk :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Warszawę, wraz z chłopakiem planujemy zatrzymać się tam na dłużej w marcu, jeden dzień to zdecydowanie za mało. Wyglądałaś pięknie, płaszczyk, szalik i torebka są obłędne :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny outficik na zwiedzanie, wygodny ale i stylowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super płaszczyk, a sukienki są mega, aż sama żałuję, że na swojej studniówce miałam krótką ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygladałas w tej stylizacji <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w takich zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz <3
    superowe zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja świetna, naprawdę! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz ! :) klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog, piękne stylizacje i zdjęcia!!
    OBSERWUJE I ZACHĘCAM DO OBSERWACJI: WWW.FANCYCARES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś sympatyczna! A wycieczka świetna :) Te wiewiórki w Łazienkach są takie zabawne, też robiłam im zdjęcia, jak byłam tam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dużo udało Wam się zwiedzić ja na jeden wyjazd. Świetne wyglądasz. Piękny płaszcz, szal, torebka i genialne połączenie z białymi spodniami i sportowym obuwiem. I śliczne zdjęcia! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieszkałam tam 1,5 roku miło wspominam ale nie chciałabym znowu trafić do stolicy no chyba że na taką wycieczkę max 1 dniową :)

    OdpowiedzUsuń
  16. płaszcz i szal robią wrażenie, do tego piękne kolorowe zdjęcia Warszawy :) pzdr www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia ;D Te sukienki też ładne :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny płaszczyk, uwielbiam ten kolor :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ah, dawno nie byłam w Warszawie :) Świetna stylizacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zawsze podczas zwiedzania wyglądam jak 7 nieszczęść, zmęczona, ciuchy pogniecione i w ogóle ble :D A Ty wyglądasz tak promiennie i pięknie :) stylówkę też masz świetną :) Super fotorelacja :)
    Sukienki na inspiracje ok, ale raczej bym nie kupiła nic z tej strony na studniówkę :D Zawsze jak widzę jakąkolwiek sukienkę od projektanta na takiej stronie mam wątpliwości czy aby na pewno nie "sprzedają" oni powietrza :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerwony płaszczyk mega fajny :)
    https://brvnette.blogspot.com/ - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze bardziej zatęskniłam za Warszawą. :( Uwielbiam to miasto. Szykuję mały wyjazd w te rejony już za tydzień. Piękna stylizacja. :)

    Zapraszam do mnie. Już niebawem pierwsza recenzja. :)
    https://kosmetykowkraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie wygląda stylizacja, a wstyd, to kraść, a nie zwiedzać stolicę po raz pierwszy ;p. Ja tam w sumie dwa razy byłam. W tym raz tylko w okolicach Złotych Tarasów przez 3h xD.

    http://pannawsieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam warszawę, nie chciałabym mieszkać nigdzie indziej ;)
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  25. I follow you.
    Thank you for your follow this blog - link to Anastasiia : https://anastasiiakrasko.blogspot.com

    Chic Poradnik
    https://chicporadnik.blogspot.com
    Shop Chic's
    https://shopchics.blogspot.com









    OdpowiedzUsuń
  26. piękne zdjęcia! :) super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudnie wyglądasz, kocham Warszawę. A co do sukienek wieczorowych to naprawdę mnie zainspirowałaś.Pozdrawiam cieplutko <3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. lovely blog :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna stylizacja! Natomiast jesli chodzi o kreacje najbardziej spodobała mi się 5:)
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjecia <3 ślicznie wyglądasz , super post !
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne kolorowe zdjęcia i boski szal :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)