czwartek, 3 listopada 2016

#287 Yankee Candle - Wedding Day :)

Hej :)
Dawno nie było żadnej recenzji wosków Yankee Candle, więc stwierdziłam, że do nich powrócę i będę dodawać chociaż jedną w tygodniu.
Dzisiaj chcę Wam przybliżyć zapach Wedding Day.
Producent pisze o nim tak :
"Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: mieszanka kwiatowa, mieszanka owocowa."


Wedding day to zapach bardzo subtelny, delikatny. Jak wiecie ja za takimi zapachami nie przepadam, wolę te bardziej intensywne i mocne, a takie zapachy raczej odpalam w łazience lub gdy wysprzątam całe mieszkanie, wtedy właśnie testuję "białe woski". Dzień ślubu to zdecydowanie aromat kwiatów, nienachalny, mało intensywny. Dla mnie prawie niewyczuwalny. Po wejściu do pokoju miałam wrażenie, że ktoś postawił świeże kwiaty w wazonie, ale dosłownie przez chwilę, później już zapach w żaden sposób mnie nie otulił, był taki zwykły. Można go również porównać do takich delikatnych kwiatowych babcinych perfum, które docierają do nas po przytuleniu babci, ale odchodzą gdy babcia nas wreszcie puści :). Niestety nut owocowych w nim kompletnie nie wyczułam, ale coś takiego świeżego trochę mydlanego, na szczęście nie mdlącego. Podsumowując jest wosk bardzo delikatny, nieprzytłaczający, nieduszący, dla mnie za mało intensywny. Jeśli lubicie takie kwiatowe, subtelne aromaty to ten wosk jest dla Was idealny, u mnie pozostanie jednak do odpalenia w łazience niż w pokoju :)


Jeden taki wosk starcza mi zazwyczaj na 4-5 razy z czego każdy kawałek palę dwukrotnie. Pewnie jesteście zdziwieni jak taki mały kawałeczek może wypełnić zapachem cały pokój i po co go rozdrabniać na tyle części skoro kosztuje tylko 9zł? Odpowiedź jest prosta. Nie lubię marnotrawstwa. Wiem, że ten mały kawałeczek będzie pachniał tak samo intensywnie jak cały wosk, no i oczywiście starczy mi na wiele razy i będę mogła się tym zapachem cieszyć jeszcze przez kilka dobrych dni :D
Ten wosk oraz mnóstwo innych zapachów znajdziecie na stronie Goodies.pl
Trzymajcie się, do następnego :*

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)