poniedziałek, 3 października 2016

#284 White dress & Red heels :)

Cześć! :)
Witam Was już w październiku. Jak ten czas szybko leci... Dopiero, co zaczęły się wakacje, a tu już nowy rok akademicki. Z jednej strony cieszę się, że wracam do Wrocławia, a z drugiej będę bardzo tęsknić... jak zawsze :) No cóż taka kolej rzeczy i trzeba się na nowo zaaklimatyzować.
Dzisiaj przychodzę do Was ze zdjęciami, które są chyba najładniejszymi jakie do tej pory wykonaliśmy. Wszystko mi się w nich podoba. Miejsce, światło, moja stylizacja. Mam nadzieję, że Wam również się spodobają :) Od razu ostrzegam, że będzie dużo zdjęć, bo nie mogłam się zdecydować na kilka :D
Co do mojej stylizacji, to postawiłam na śliczną białą sukienkę z odsłoniętymi ramionami, którą dostałam o sklepu sammydress. Jest przepiękna, bardzo dziewczęca, ma idealną długość, no i najważniejsza rzecz - nie prześwituje. Do tego moje ulubione czerwone sandałki z Zary, burza loków i czerwone usta. 
Dajcie znać w komentarzach jak się Wam podoba!
Oczywiście proszę o poklikanie w linki poniżej, za co bardzo dziękuję :*
Do następnego! Pa 
















dress - sammydress / sandals - zara / watch - parfois

Klikniesz? :)
( 1 )   ( 2 )  ( 3 )  ( 4 )  ( 5 )  ( 6 )

39 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia, cudna sukienka ;) Mi też te wakacje tak szybko minęły :D Linki poklikne ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Ci w tej sukience! a sandałki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz , bardzo ładna sukienka
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz w białym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zestawienie, śliczne te sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką sukienkę:) Przepięknie wyglądasz! cudne włosy:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za chodzenie w szpilach po takim piasku! :P
    Poza tym - są boskie! <3

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sukienka! Do tego ta burza loków :) Wspaniała sesja i stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ta sama sukienke i świetnie w niej wygladsz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajecznie! Muszę się przyznać, że bardzo podobają mi się twoja usta. Świetnie dopełniają całą stylizację.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się Twoje falowane włosy, są idealne :) buty <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. Nic dodać nic ująć.
    Wspaniałe buty na obcasie.
    Udostępnie twój post na moim blogu.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie wyglądasz! Zachwycam się butami!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zjawiskowo wyglądasz kochana, linki poklikane - 29,68$, Sammydress :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TU ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Link sukienki mi nie działa :-( pozostałe ok. Śliczna ta sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! prze-pięknie wyglądasZ;) Nie wbijałaś się w piasek ? :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapadałam się, ale starałam się stać i chodzić w miejscach, gdzie był on bardziej utwardzony :)

      Usuń
  17. Mam taką samą sukienkę i ją uwielbiam ;D Ślicznie w niej wyglądasz, szkoda, że pogoda się zepsuła i już nie można nosić takich perełek.
    Poklikałam! ;*
    Mogłabyś też kliknąć w linki w moim najnowszym poście?

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za kliki u mnie ;) Również poklikałam.
    Szkoda, że link do sukienki nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tę sukienkę i jest cudna :) Wyglądasz bosko, a włosy masz przepiękne :) Jak je kręcisz?
    Poklikane :) Sukienka ma błąd, spódnica $21.99

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. mam tą sukienkę, jest genialna, szkoda że lato już za nami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wyglądasz w tej sukience a buty są boskie !
    Link do sukienki nie działa, także popraw sobie :) Natomiast 1,2,3...poklikane :)!
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękn zestaw! Po zdjęciach widzę, że masz śliczny styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo mi się podoba zdjęcie to kiedy patrzysz w bok i te włosy... <3
    obserwuje
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)