wtorek, 8 grudnia 2015

#246 Yankee Candle - Cappuccino Truffle

Hej :)
Dzisiaj po raz kolejny zapraszam Was na recenzję wosku Yankee Candle. Tym razem będzie to Cappuccino Truffle. Producent pisze o nim tak : 
"Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: głęboki, bogaty aromat ziaren palonej kawy z nutą aksamitnej czekolady."


Szczerze Wam powiem, że gdy tylko go zobaczyłam to wiedziałam, że muszę go kupić. Jak wiecie jestem totalną kawocholiczką. U mnie dzień bez kawy to dzień stracony. Zapach kawy i trufli nigdy nie może się nie sprawdzić. Spodziewałam się przepięknego zapachu kawy z nutką czekolady, a co poczułam naprawdę? Wosk pachnie przede wszystkim czekoladą, dobrą, drogą, gorzką czekoladą prawie jak te od Lindt. Po dłuższej chwili można wyczuć zapach espresso, ale na pewno nie jest on na pierwszym miejscu. Miałam zupełnie inne oczekiwania co do tego wosku, ale mimo iż jest bardzo subtelny, wyrafinowany to wydaje mi się, że miłośnicy czekoladowych aromatów będą z niego zadowoleni. Nie jest ani męczący, ani mdlący, ale bardzo realistyczny i apetyczny. Mój chłopak wchodząc do pokoju stwierdził, że jadłam trufle w kakaowej posypce i się z nim nie podzieliłam :)  Cappuccino Truffle zdobył serce mojego chłopaka, ale niestety nie moje. Ja nadal szukam mojego kawowego ideału :)
O cenie i o tym na ile taka tarta mi wystarcza przeczytacie tutaj! 
Ten wosk oraz mnóstwo innych zapachów znajdziecie na stronie Goodies.pl 
To tyle na dzisiaj, trzymajcie się, buziaczki :*


8 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystko co czekoladowe, więc muszę wypróbować ten wosk. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam jeszcze tych woskow za to świece yankeecandle uwielbiam :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wręcz przeciwnie- zapachu i smaku kawy nie cierpię, ale czekolady uwielbiam, więc może jednak by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat tego zapaszku w mojej kolekcji nie mam :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zapach jest dobry na zimowe wieczory przynajmniej ja lubię tego typu zapachy w zimie. Jak znajdziesz coś idealnie kawowego to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi jakoś na pierwszy rzut ten zapach nie leży choć nie wąchałam. zestawienie chyba niezbyt pasujące do mnie :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)