wtorek, 26 sierpnia 2014

Pink Pastel Outfit :)

Witajcie Kochani! :)
Dzisiaj przychodzę do Was jeszcze z dość wakacyjnym postem, ponieważ teraz ubrałabym już do tego zestawu kurtkę :D Połączyłam pastelowe kolory (róż i nude). Bluzkę i spodnie mogliście zobaczyć w haul'u wyprzedażowym, który pojawił się na moim kanale. Jeśli go nie widzieliście to wstawię Wam odnośnik pod zdjęciami. Do tego moje ukochane sandałki i bardzo pakowna torba. Jak Wam się podoba? :)










trousers/spodnie - bershka
top - bershka
bag/torebka - h&m
sunglasses/okulary - sinsay
shoes/buty - stylowebuty


23 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz, super torebka :) Zapraszam na nową notkę, a w niej krótka relacja z planu filmowego TVN ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość wygląda genialnie, urocze buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu uwielbiam pastelowy róż, jednak mniejszych ilościach, twoja stylizacja jest dla mnie zbyt odważna, jednak podoba mi się! ;)
    Obserwacja za obserwację? Jeśli tak zacznij, a ja na pewno się odwdzięczę ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne pastele, ta bluzeczka jest bardzo przewiewna super wycięcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądasz, róż pasuje do Ciebie. Osobiście nie zdecydowałabym się na całość w jednym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna stylizacja na pożegnanie lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torebka niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście dość wakacyjny post :)
    Świetne buty :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny outfit :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię takie pastelowe stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne buty ; ) Zapraszam do mnie mojechwilee.blogspot.com ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam polaczenia pudrowych kolorow:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi dear and thank you for your visit! I like very much your outfit....especially your top!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie dopasowana kolorystycznie stylizacja, świetnie w niej się prezentujesz. Podoba mi się torebka, z chęcią zakupiłabym czarną :D

    OdpowiedzUsuń
  15. buty są świetne !

    kapuczinko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w torebce! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)