środa, 19 marca 2014

Welcome to Hogwarts :)

Cześć Kochani :)
Jak tam minął Wam weekend? Mój bardzo aktywnie i niestety trochę za szybko... Nienawidzę powrotów do Wrocławia.. Na poprawę humoru wczoraj wybrałam się z moim upierdliwcem kochanym zwanym Agatą do kina na "Witaj w klubie" :) Jeśli się na niego wybieracie to polecam, świetny film.
Dzisiaj za to namówiłam ją na zdjęcia. W tle pojawia się tak zwany "Hogwarts", czyli Wydział Architektury we Wrocławiu. Mam nadzieję, ze zdjęcia przypadną Wam do gustu :) Ubrana byłam w zwykłą koszulę jeansową, woskowane rurki, nowiutką kurtkę z Orsay, naszyjnik z pierwszych wiosennych wyprzedaży za całe 20 zł oraz kaloszki, z którymi prawie w ogóle się nie rozstaje.
Trzymajcie się, ja zmykam robić projekt z geologii.
Do następnego :*














 jacket/kurtka - orsay
trausers/spodnie - stradivarius
shirt/koszula - h&m
boots/botki - czasnabuty
nacklace/naszyjnik - h&m
bag/torebka - h&m

49 komentarzy:

  1. Wrocław w każdym miejscu wygląda obłędnie. :D Chociaż Wydział Architektury bije na głowę to co widziałam. ;)
    Świetnie i klasycznie wyglądasz. :)
    Bardzo podobają mi się takie kaloszki, wyglądają na uniwersalne. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie! Kurteczka cudowna! :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj skradłabym Ci każdy element tego stroju :) bardzo mi się podoba :) Czy jesteś zadowolona z jakości tej torby? :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna :)
      Tylko niestety ja noszę w niej stanowczo za dużo rzeczy i mi rączki trochę pękły, ale jeszcze żyje :D

      Usuń
  4. Niby prosto, a jednak stylowo i oryginalnie :) Kurta i naszyjnik są mega świetne :) Wrocław to piękne miasto, też miałam tam kilka sesji :) Gorąco pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki kraj taki Hogwart :D Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz :) Uwielbiam takie kurteczki. :D Byłam we Wrocławiu dwa razy i bardzo mi się tam podobało :) Buziaki i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw jest bardzo "porządny" .,chodzi mi ,ze wszystko jest cacy i idealnie pasuje ,bez zbednych dodatkow itp , bardzo fajna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny zestaw! W sumie to podoba mi się w nim każdy element ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też chciałabym się tak ubrać za 20zł. wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw :) Kurtka najlepsza! <3 I fajna miejscówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny strój, najbardziej podoba mi się kurtka ;)


    juliabloger.blogspot.com

    Miłej niedzieli ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog.Świetny styl...Ogółem wszystko cudo ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny strój :)
    Lukri

    OdpowiedzUsuń
  14. cały zestaw bardzo mi się podoba, a najbardziej chyba kurtka i buty. A otoczenie wybrałaś zajebiste po prostu, taka ponura pogoda i ten hogwardzki budynek w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe botki! Ciekawy blog :)
    Ja już obserwuję, a Ty? :)
    Zapraszam! www.enpelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna stylizacja i piękne widoki ;D http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja :)
    bardzo fajny zestaw,ma taką samą torebkę tyle,że w kolorze nude
    teraz jak patrzę na Twoją mam ochotę na czarną :))

    z chęcią bym zaobserwowała,ale obecnie ma z tym problem coś nie działa jak należy :((

    Pozdrawiam ciepło

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniale ;)
    budynek genialny <3

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  19. Your outfit is really perfect. I love especially your bag :)

    OdpowiedzUsuń
  20. farbowałaś włosy? super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. haha, faktycznie troche Hogwart :D

    OdpowiedzUsuń
  22. niby prosto, ale bardzo efektownie, jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurtka wygrywa wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekny zestaw! Kurteczka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  25. kurteczka jest rewelacyjna!
    pozdrawiam serdecznie:*:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna kurtka i torba :)! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ten zestaw jest idealny, pięknie w nim wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz super, piękna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie jak Hogwart wygląda ten wydział ;p super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spodnie są cudne <3 samej mi się takie marzą :)

    Pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście wygląda jak Hogwart :D Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)