czwartek, 27 lutego 2014

Jeans shirt :)

Cześć Kochani :)
Ja od wtorku już we Wrocławiu, bo drugi semestr się zaczął niestety... Ciężko mi było tu wrócić.. Zasiedziałam się w domku i musiałam pożegnać moje najwygodniejsze na świecie łóżko..
Jutro wybieram się na bal pwr w stylu lat 20 wraz z ukochanym. Wczoraj szukałam sukienki wpadającej w te trendy. Chciałam coś prostego z frędzlami lub piórkami. I znalazłam. Niestety nie ma jej już na sklepie, musiałam poprosić Panią, aby przyniosła mi ją z magazynu. Jestem bardzo szczęśliwa, że ją mam :) Kupiłam ją w Stradivariusie, a zobaczycie ją już niedługo, bo chcę nagrać dla Was krótki haul oraz relację z balu. :D
W sobotę za to mój ukochany obchodzi 21 urodziny i drugi dzień z rzędu będziemy się dobrze bawić. Taki aktywny weekend wynagrodzimy sobie leniwą niedzielą, oglądając filmy i objadając się niezdrową żywnością :) A w poniedziałek powrót do Wrocławia...
Przejdę już do stylizacji, aby Was nie zanudzać moimi planami na weekend :) Jest ona bardzo prosta. Zwykła jeansowa koszula, do tego ulubiona spódniczka, botki z którymi się prawie w ogóle nie rozstaję i torebka od persunmall . Jak Wam się podoba? :)













skirt/spódnica - reserved
shirt/koszula - h&m
bag/torba - persunmall
boots/botki - centro
jacket/kurtka - bershka
scarf/szalik - pull&bear
watch/zegarek - timex
red bracelet/czerwona bransoletka - prezent od mamy
 
 
Trzymajcie się. Do następnego :*
 


32 komentarze:

  1. A na moje włosy właśnie działa ;) Jezu zakochałam się w tych botkach są świetne!! Tak samo jak Twoja figura, zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie i masz bardzo fajny szablon! Zapraszam na nową notkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, śliczne buty i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula ma świetny kolor, czegoś takie właśnie poszukuje :)


    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przepięknie!!
    W butach i torebce się zakochałam... <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, mam chęć na tą torebkę w czarnym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ten zestaw! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wglądasz świetnie! :) Uwielbiam jeans w każdym wydaniu :) A buciki masz szałowe, też się ostatnio do nich przymierzałam w Centro i teraz żałuję, że nie kupiłam, bo rewelacyjnie się prezentują :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz :) Zakochałam się w tych butach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mega look! idealnie złączyłaś dość luźną dżinsową koszulę, z kobiecymi dodatkami. nic bym nie zmieniła. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. o jejku, ta spódniczka jest obłędna ;oo ♥♥ i kolorystyka zestawy! I buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi dear!! I really enjoy your blog, its amazing!!
    Your style is so perfect :)
    Come to see my new post: REALITY BITES
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  13. o jak byłaś na etapie szukania sukienki to może mi pomożesz w moim najnowszym wpisie? :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz świetną tą spódnicę i botki i koszulę ah super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brakuje w mojej garderobie właśnie takiej, bardziej dopasowanej koszuli dżinsowej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z takimi botkami też bym się nie rozstawała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz wspaniale, śliczne buty :)))

    Pozdrawiam serdecznie
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie, torebka po prostu boska

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietna spodniczka, piekne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne buty i spódniczka! Ślicznie wyglądasz :))

    buziaki :*
    http://czesc-lubie-cie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)