poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Asymetryczne szorty & New in & Lili :)

Cześć Wam :)
Dzisiaj chcę Wam przedstawić moje oczko w głowie, które było prezentem od mojego chłopaka. Jest to suczka Lili, ma 2 miesiące i jest maltańczykiem :) Zobaczcie jaka jest słodka <3 font="">
Druga rzecz jaką chciałam Wam pokazać to moje nowe cacko czyli laptop Sony Vaio. Potrzebowałam nowego laptopa na studia, a ten mi się bardzo podobał, bo był biały i ma wszystko to, co potrzebuje :)
Poniżej są też zdjęcia stylizacji z asymetrycznymi spodenkami, które ma już wiele blogerek. Ja również jestem nimi zauroczona. Do tego biała koronkowa baskinka i gumowe baleriny. Szczerze? Te baleriny są do niczego. Strasznie mnie obtarły, polało się mnóstwo krwi i przez tydzień nie mogłam nosić żadnych butów. Totalna porażka... Nie polecam.
Pokazuje Wam też w tym poście moje ostatnie nowości. Trochę ich się uzbierało. Wolałam pokazać Wam to wszystko za jednym razem niż dodawać kilka notek. Więc przygotuje się na mnóstwo zdjęć :)
Miłego oglądania :*
Ja dzisiaj pewnie jestem już w pociągu, bo jadę do Mielna.
Trzymajcie się :*










 top - new yorker
shorts - tutaj!
bag - primark
balerina - river island
 
Oto Lili <3 font="">
 


Nowy laptopik :)


New in!
 













blue top, white top - new yorker
white jeans - h&m
jacket - stradivarius
cap - sinsay
earrings, bracelet - centro
shorts, dress, earrings - bershka
black shorts - tutaj!
balerina - river island
headband - primark
2 x black top, white top - new yorker
trousers - h&m
sweatpants - cropp
bracelets - house
 
Do następnego :)
Papapapa


59 komentarzy:

  1. koronkowa bluzeczka, fajne buciki i psiaczek a z resztą, wszystko jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też dostałam od sheinside te szorty ;) są fantastyczne! świetnie wyglądasz.
    Obserwuję. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki kochany piesek *______________* strasznie podobają mi się te szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ciuszki, ładne pazurki , a piesio jaki słodki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz ! Lili jest zachwycająco rozbrajająca <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie maleństwo:)
    fajne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz , przesłodki psiak i rewelacyjne zakupy- świetne rurki z hm :)

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  8. Och przepraszam ale sunia skupiła cala moja uwagę na sobie ;) chociaż widzę ze mamy ten sam laptop ;) szczerze polecam jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczo wyglądasz, baleriny skradły moje serducho ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna psinka! :)
    Mam ten sam laptop, cudny jest <3

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. te dżinsowo-koronkowe szorty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze to wow, świetny look ;) też zastanawiałam się nad czarną wersją tych szortów, byłyby idealne na jesień! :) Ty świetnie wkomponowałaś je w jeszcze letni look.
    A baleriny bardzo ładne, szkoda, że takie nieszczęsne :<
    Pieska chętnie bym przygarnęła, jest uroczy ! :)

    Pozdr i zapraszam na konkurs,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niewiem od czego zacząć ! Tyle tu nowości i fajnych rzeczy , aczkolwiek urzekły mnie twe baleriny są extra a co do nowości to przydał by mi się taki laptopik :) Zapraszam <3

    http://dominika-woronowska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu jaka słodka!! Na nic innego nie patrzyłam tylko na tego rozkosznego pieska, śliczna! Nie no na ciuchy też zwróciłam uwagę :D Ale piesek jest kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna koronkowa bluzeczka:)
    i ten szczeniaczek prze uroczy;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. SpOOOOOOOOOOOOOro tych nowości :)

    Jednak PIESIO wygrywa ;)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, masakra, tyle zakupów to ja od początku roku chyba nie zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Te spodenki są świetne, bardzo przypadły mi
    do gustu również Twoje zakupy. Pozdrawiam i czekam na następne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz! a piesio jest cudny ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie świetne rzeczy! Kolczyki, baleriny, spódniczka ... <333 ale ten piesek i tak najbardziej mnie urzekł <3 Zapraszam na nowy post z dużą ilością zdjęć <3 Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdybym miała pisać co mi się podoba to bym musiała chyba wszystko wymienić.:P

    P.S. słodziaśny ten piesek ;)

    Zapraszam do mnie
    http://my-new-healthy-lifeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny look!
    meega słodki piesek <3
    i piękne shorty te z koronki :)

    zapraszam : http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super rzeczy:) śliczna psiuńka a ty bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ile nowooości! super :)) a piesio cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  25. ile nowości <3
    przesłodki psiak!
    A Ty masz cudne włosy :D
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że niektóre zdjęcia nieostre, nie widać dokładnie jaka jesteś śliczna. : ) a piesiek przeuroczy *.* pamiętam jak moja sunia była takich rozmiarów, ahh :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Psinka jest urocza!
    A co do gumowych balerinek, mam zupełnie inne doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zestaw wygląda bardzo łądnie:) Balerinki także,ale skoro mówisz,że są do niczego, to szkoda stóp:/

    Piesek jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Lili jest cudowna!! Taka słodziutka, malutka. Będzie większa? Bardzo podobają mi się asymetryczne szorty.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki Słodziak! :)) ps.super nowości, a Ty wyglądasz rewelacyjnie !:) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki śliczny psiak ;)
    Mam ten sam laptop.

    http://jessi-jeess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. widzę ,że zakupy jak najbardziej udane ;) świetne rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  33. ooo jaaaa jaki kochany psiak!! cudny :) a Ty wyglądasz super, też chcę te szorty!

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowna ta bluzka koronkowa i shorty!
    zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękna Ty :) a piesek przesłodki :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne szorty. Jaka urocza psina :))
    A na laptopa z Sony nie mogę patrzeć - mam taki i już 3 razy był na nim system stawiany - tak się psuje.

    OdpowiedzUsuń
  37. Stylizacja jak zwykle bardzo fajna, ale Twoja nowa 'koleżanka' mnie całkowicie urzekła :D

    OdpowiedzUsuń
  38. po pierwsze - jaki psiaczek ♥♥
    po drugie - boska koronka i świetne jej połączenie z szortami ♥
    po trzecie - świetne nowości ;d

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne łupy :).
    A zdjęcia są świetne :). Szorty są genialne , a psiaczka masz przesłodkiego ;d
    Ale duża będzie ta Twoja LiLi ;d

    OdpowiedzUsuń
  40. Stylizacja cudowna!!
    A piesek naprawdę śliczny ;)

    Zazdrościmy wyprzedażowych łupów!!

    Zapraszamy do Nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uroczy piesek, świetny laptop i piękna Ty!
    Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  42. ale cudnie!
    śliczny piesek :D

    i super rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. jaka słodka ukradłabym Ci ją :P

    fajne nowości

    śliczna koszulka

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo fajny zestaw stworzyłaś :) a te buciki meliski kiedyś też mnie obtarły tak strasznie, że miałam tylko je ten jeden raz na sobie :D
    No troszkę rzeczy kupiłaś :)

    a piesek jest przesłodki :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piesek rasy golden retriver ? ;>
    Też mam takiego <333
    moja ulubiona rasa :D
    Bardzo fajny blog
    Obserwuje zapraszam i licze na to samo ;*
    dance-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. musisz miec cudownego chlopaka no i masz cudowne butki <3

    OdpowiedzUsuń
  48. ooo ile nowości <3
    też kupuję online z Bershki xd

    OdpowiedzUsuń
  49. Jaki słodki pieeseek <3 Świetne ciuszki ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna stylizacja i piękny piesek :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)