poniedziałek, 25 lutego 2013

Pink in the snow :)

Hej, hej :)
Czy Wam też tak szybko minął ten weekend jak mi? Za szybko...Bo dzisiaj znowu szkoła.. Pociesza mnie tylko jedna myśl, że jeszcze 61 dni do najdłuższych wakacji w życiu :D To jest jedyna rzecz dzięki, której cieszę się, że jestem maturzystką :) Nauczyciele dwa miesiące przed maturami nie odpuszczają, a zwłaszcza z przedmiotów, z których nikt w mojej klasie nie pisze matury...Cały czas kartkówki i sprawdziany... :( Zamiast się skupić na matmie, fizyce i geografii to ja uczę się z wosu i historii... Mam nadzieję, że niedługo przejrzą na oczy i wyluzują trochę.
Tydzień temu pisałam, że zaczynam trening z Ewą Chodakowską. Muszę przyznać, że to był dla mnie dość trudny tydzień, mnóstwo potu, łez i zniechęcenia. Jednak dałam radę, nie poddałam się i widzę, że jest coraz lepiej. Ćwiczenia stały się lżejsze i z łatwością je wykonuje. Znalazłam motywację i mam zamiar zmienić swoje ciało do wakacji :)
Co do zestawu, dominuje w nim czerń i brąz. Jednak przełamałam tę monotonię jaskrawą sukienką i burgundową kurtką. Sukienkę kupiłam w Irlandii na wakacje za całe 5 funtów. Uwielbiam ją! :D Do tego płaszcz, zakolanówki i emu. Co Wy na to? :)
fot.moj D. :)










dress - h&m
coat - allegro
jacket - h&m
belt - house
scarf - h&m
emu - primark
bag - primark
watch - tutaj!

Trzymajcie się Skarby :*
Papa

21 komentarzy:

  1. Mam tą sukienkę z H&M i baaardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi przed maturą nie odpuszczali do ostaatniego tygodnia :/ A Tobie do twarzy w takiej szmince!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna kurtka i ukienka, bardzo fajne polaczenie kolorow:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukieneczka jest cudna, z tymi przedmiotami mam tak samo :< no ale jeszcze trochę tylko i wolne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja. sukienka ma słodki kolor~

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka świetna, bardzo pozytywna:) uszy do góry, dasz radę z maturą!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa kombinacja różowej sukienki z burgundową kurtką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zachwycona jestem sukienką! I rajstopkami, cudownymi! ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądasz! sukienka jest niesamowita :)
    obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz;)!
    cudowny kolorek sukienki
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale miałaś szczęście z tą sukienką - jest prześliczna, wiosną ożyje na nowo ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, super blog!!! Wpadnij też do mnie:):* Będę zaszczycona;D

    OdpowiedzUsuń
  14. So fabulous! Looking good!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)