piątek, 12 października 2012

Pink & 18 :)

Cześć Wam.! :)

Nareszcie piątek.! Cieszycie się? Bo ja bardzo :D Choć wiem, że ten weekend będzie pracowity, bo muszę przeczytać "Jądro ciemności" i zacząć "Przedwiośnie ", zrobić konspekt z antyku i średniowiecza na polski, nauczyć się na mega duży sprawdzian z WOS-u i w ogóle zeszyty staną się moimi przyjaciółmi na najbliższe 2 dni :) 
Wiecie co jest dokładnie za 13 dni? Nie? To Wam powiem :) Passionelka stanie się pełnoletnia, tak, tak pełnoletnia :D A dokładnie za tydzień wyprawiam urodziny. Sukienkę już kupiłam (nawet dwie hi hi, bo nie mogłam się zdecydować, którą wziąć), zaproszenia rozdane, miejsce zarezerwowane, torcik zamówiony :) Już nie mogę się doczekać. Poniżej możecie zobaczyć jakie zaproszenia dostali moi przyjaciele :)
A dzisiaj mam dla Was zdjęcia z marynarką, która jest nowa w szafie. Choć nie przepadam za różowym to musiałam ją kupić, bo mnie zauroczyła, a w dodatku jej cena przekonała mnie do zakupu :) Do tego burgundowa koszula, która ma swój debiut, ponieważ przeleżała w szafie okrągłe pół roku, bo o niej zupełnie zapomniałam. Spódniczka, rajstopy w kropki i ukochane lordsiątka :D Może być? :)







jacket - h&m %
shirt - new yorker
skirt - primark
tights - pepco
loafers - fleq
bracelet - e-clover

I na koniec zaproszenia :)
Trzymajcie się cieplutko :**




25 komentarzy:

  1. 2 tygodnie temu też miałam 18stke :)
    super buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor koszuli - piękny, i uwielbiam takie spódniczki! :)
    Gratuluję nadchodzącej dorosłości..:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaa, impreza 18, kiedy to było?! Zazdroszczę:) Fajnie wyglądasz:)
    A z nauką nie masz tragedii, believe me :D Choć "Jądra ciemności" nie znoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,ale najbardziej podoba mi się spodniczka i buty:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super strój dnia;)) Oraz miałaś bardzo ładne zaproszenia ;)
    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna marynarka,ma świetny kolor:)czekam na fotorelację z 18:) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zaproszenia! a outfit super, spódniczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy to było gdy miałam 18 lat :)
    a marynarka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka i buty boskie:) szalonej imprezy życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham te buty ♥
    Cudne zaproszenia :) Wypasionej imprezy :>

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorystyka genialna! Piękna spódniczka i marynarka ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny zestaw, a zaproszenia śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna spódniczka!!
    Zapraszam do mnie domanemika.blogspot.com
    Obserwuje i liczę na odwzajemnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowicie wyglądasz! wszystko, bez wyjątku, mnie w tym stroju absolutnie zachwyciło, świetnie dopasowałaś elementy :) życzę udanej imprezy! :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się bardzo podoba! :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi love,

    Great look and so beautiful pictures!!!

    you have a super blog here.

    we can follow each other if you want!

    Happy Sunday!

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw udany ;) Kolorowa spódniczka jest mega ;)
    No i masz rozpuszczone włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  18. super wygladasz ;)
    widze ze impreezka sie szykuje ;)
    udanej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie proste nogi ;O zazdroszczę
    bardzo fajny strój :)

    kaaajaplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)