wtorek, 4 września 2012

I'm ready.! :)

Cześć :)
Wierzycie w to, że wakacje się już skończyły i trzeba wrócić do szkoły??? Bo ja nie :( No, ale cóż muszę się wziąć za siebie, aby się dobrze przygotować do maturki. Jedna rzecz mnie cieszy, że to ostatni rok i za niecałe 8 miesięcy będę już absolwentką liceum, a za 12 miesięcy studentką :) Dorosłe życie zbliża się wielkimi krokami... Już niedługo pełnoletność, a ja nadal czuje się jak 15-latka :D To chyba dobrze? :)
Ja wczoraj robiłam ostatnie szkolne zakupy. Dużo tego nie potrzebowałam, bo odeszło mi 6 przedmiotów. Poniżej moje łupy :)
Przejdę teraz do outfitu. Za dużo pisać nie muszę, bo zdjęcia mówią same za siebie. Różowa dziewczęca sukienka, która niedługo przejdzie małą metamorfozę i ulubione sandałki. W tym zestawie pojawia się też czerwona bransoletka od sklepu e-clover :) Podoba się taki minimalizm?







 dress - h&m
wedges - nv
bracelet - e-clover 

Na koniec szkolnie :)


Chcecie notkę o gotowaniu i zobaczyć jak kucharzę z moim chłopakiem? :)
Trzymajcie się :*
Powodzenia pierwszego dnia.! :)

19 komentarzy:

  1. gdzie kupiłaś cienkopisy? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci pięknie w tej sukieneczce! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie kroje sukienek :)
    pozdrawiam maturzystkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka, ale dla mnie zdecydowanym faworytem w tej stylizacji są buty - już dawno nie widziałem tak ładnych! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super masz buciki, kolor sukieneczki też świetny!
    do mnie jeszcze to nie dociera a może to dlatego że chodzę zaocznie i uwielbiam to dużo bardziej niż chodzenie dziennie !

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna sukienka i branzoletka ;)


    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa ta sukienka jest boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Minimalizm jest zawsze najpiekniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością chciałam poinformować że nominowałam Ciebie na najwszechstronniejszego blogera, post o tym już wieczorem zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cale szczescie, ze ja juz po maturze:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wierzę, że dobrze ci pójdzie w tej klasie :)) Piękna ta sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Też jestem tegoroczną maturzystką i mam już dość słuchania w szkole o maturze:D gdzie chcesz iść na studia? jaki kierunek? ja nie mam jeszcze pojęcia... zapraszam Cię do obserwowania mnie, dopiero zaczynam :) www.melawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Achh jakie gootowanie ;D Tak ja chętnie przycztam taką notkę ! Śliczny mkiałaś kolor sukienki, do twarzy ci w takich odcieniach ;D W szkole zawsze pierwszy trydzień jest lekki ;D
    zapraszam do mnie :>
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne butki, jak i sukienka! *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)