sobota, 7 stycznia 2012

Little black :)

Hej :)
Kilka z was chciało zobaczyć moją sukienkę na Sylwestra, więc oto i ona. Zdjęcia trochę niewyraźne, bo robione, gdy było już ciemno. Zwykła, mała, czarna z koronki. Kupiłam ją w h&m'ie.





Chciałam Was jeszcze pokazać, co dostałam od jubileo.pl


Już wkrótce w outfitach :)
Przepraszam, że Was tak zaniedbuję, ale nie mam czasu :(
Przepraszam.
Jak tylko ogarnę, postaram się częściej tu bywać.
Na razie jeden post tygodniowo będzie musiał Wam wystarczyć.
Trzymajcie się :*

Zapraszam Was do logowania się na stronie MODNET, gdzie za wstawianie zdjęć ze stylizacjami dostajecie punkty. A  za 250  punktów bon na 50zł do H&M, New Yorker, Zara, Reserved, Cropp.

I jeszcze jakbyście mogły zagłosować na mnie <tutaj> Buziaki :** 

51 komentarzy:

  1. świetna sukienka
    idealna do Twojej figury
    Marty

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zgrabna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz! <3 bardzo dobrze Ci w takim kroju ;D

    chinchilla-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie podkreśla figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sukienka, chciałabym taką na bal gimnazjalny :) za ile kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. love those earrings.

    check out my blog? I always follow back <3
    http://tramplingicecream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna sukienka (; i mega masz ładne włosy (;

    OdpowiedzUsuń
  8. mala czarna zawsze sie sprawadza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie Ci:)
    wg mnie zdecydowanie lepiej wyglądasz w klasyce i elegancji ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, biżu śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyczna mała czarna zawsze się sprawdza!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta mała czarna - niby zwykła, a jednak ma ten swój urok ;)
    Jak znajdziesz chwilkę czasu, to proszę obejrzyj moje stylizacje:
    www.violinstyle.blogspot.com :)
    Pozdrawiam, Joanna

    OdpowiedzUsuń
  13. klasyczna, prosta, ładna : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz co, mam zdjęcia ale w zasadzie tylko do pasa i to w marynarce ponieważ przez kilka chwil było mi zimno xd powiem Ci że czekam na zdjęcia ze studniówki a nie mam jak założyć tej sukienki bo oddałam ją do prania. powiem Ci że górę ma jak gorsecik - nie jest sztywna itp, ale no ma te jakby.. no takie cuś trzymające i trzyma to ładnie i osadza się na talii. sukienka wysmukla i jeśli mam być szczera to się układa tak jak na zdjęciu z samą sukienką. dół robi się rozkloszowany, mi sięgało jakoś 8 cm przed kolano, mam 157 cm wzrostu i założyłam rozmiar m. ogólnie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna sukienka, ja swoją na sylwestra też właśnie tam zakupiłam ;)

    A sówka śliczna. Mam taką samą:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znalazłaś ,,małą czarną '' co jest na prawdę trudne . Zapraszam do mnie na Pyszalka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nie zwykła :) piekna jest :)
    i bardzo ładnie na Tobie leży :)
    serdecznie zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię takie klasyczne sukienki, ta również bardzo mi się podoba ;)
    dodaję do obserwowanych, pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasyczna mała czarna chyba nigdy nie będzie passe! :)
    pozdrowienia i zapraszam na stronę i na facebook! :)
    www.dmod.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny blog, będę wpadać częściej :D
    pozdrawiam! :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajniusi ten Twój blog:P;*
    Zapraszam do mnie;*
    Pamiętaj Obserwuje:P;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz w tej sukience ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna sukienka i biżuteria także ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. klasycznie ;) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna sukienka :) Widziałam taką w różowym kolorze i bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam małe czarne i niewielka błyskotka do tego ;) będę zaglądac czesto zapraszam do mniee ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Mała czarna jest najlepsza, w niej zawsze dobrze. Drapieżne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. W tej sukience wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja już jestem u Ciebie, nawet w obserwatorach ;)
    dziękuję, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuję!

    mała czarna to podstawa każdej szafy ;)
    jestem już u Ciebie jakiś czas, nawet w obserwatorach. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz świetną figurę i piękne włosy. :))


    Obserwuję Twojego bloga. Spróbuj nie zaobserwować mojego to zobaczysz (hahahaha, żartuję oczywiście ;d )

    Buziaki,
    Turqi
    ___________________________
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ale pięknie wyglądasz w tej spódniczce!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się sukienka.:)
    Miło będzie jak wpadniesz do mnie,mogłabyś też kliknąć w baner po prawej stronie:D

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny naszyjnik :)
    gdzie można taki kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  36. idealna mała czarna! :D
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)