poniedziałek, 11 lipca 2011

Synesis and boring day :)

Hej :)
Dzisiaj rano przyszła do mnie paczuszka z Synesis. A w niej szampon ziołowy i maska miętowa. Jak tylko wypróbuję to oczekujcie recenzji. No i oczywiście zapraszam Was na stronę Synesis, gdzie możecie dostać ich produkty www.synesis.pl.
Hi:)
Today in the morning a packet came to me from Synesis. And in it the herbal shampoo and the mint mask. If I only try out expect the review. And of course I am inviting you aside Synesis, where you can get their products www.synesis.pl 



Wczoraj byłam z rodzicami w Gorzowie. Nastawiłam się na jakieś zakupy, ale kupiłam tylko bransoletki. Nic nie było. Dosłownie nic.  Jedynym plusem wczorajszego dnia było kino.Film "Transformers 3" poprostu kocham.! Najlepsza część! I nawet moja mama powiedziała "łał.!" :) Jeżeli jeszcze nie widzieliście to zachęcam Was do wybrania się do kina. Naprawdę warto :)
Yesterday I was with parents in Gorzów. I expected some shopping, but I bought only bracelets. Nothing was. Literally nothing. A cinema was an only plus of the yesterday day. I simply love "Transformers 3".! The best part! And even my mum said "lol.!":). If not yet you could see I am encouraging you going to the cinema. Really it is worthwhile:) 

Ostatnio przyszło też moje zamówienie z Avonu. Balsam o cudownym waniliowym zapachu i odżywka do paznokci.
Recently my shopping came from Avon. Balsam about the miraculous vanilla smell and conditioner of nails. 



Co do outfitu. Postawiłam na zwykłe, czarne legginsy i tunikę w cudownym pomarańczowym kolorze. Do tego standardowo tenisówki i wisiorek. Mam nadzieję, że się podoba :) Trzymajcie się :*
As for the outfit. I put on the regular, black leggings and a tunic in a wonderful orange color. For this standard, sneakers and a pendant. I hope you like it:) Bye :*






38 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać mojej paczuszki od Synesis.

    OdpowiedzUsuń
  2. łańcuszek jest super ;)
    bransoletka takze mi sie podoba xD

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu!! :)
    super strój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnemu we wszystkim ładnie :) Podobają mi się takie proste nieprzesadzone stylizacje. W myśl zasady "im mniej tym lepiej". I ten kolorek pasuje strasznie do Ciebie:) co do kosmetyków Avonu to mogę pokusiłabym się jedynie na odżywkę do paznokci, balsamy ładnie pachną, ale krótko ;/ No i nie cierpie wanilii :P
    buziaczki z Pomorza ;*;*;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wszystko dobrane :)
    zapraszam :
    http://watermelonspink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna tunika i jej kolor. :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletki sa swietne a ta tunika boska - no i w modnym pomaranczu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba się hihi .: )
    Ta odżywka z avon 'u musi być cudowna .:)
    czekam na recenzję .: P

    OdpowiedzUsuń
  9. ta tunika ma świetny kolor. ożywia cały zestaw. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  10. dziś również dotarła do mnie paczuszka od synesis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia ; D
    Zapraszam do mnie : i-like-rain-x3.blogspot.com
    Dodałam się do obserwatorów - liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zestaw!
    moja przyjaciółka była na tym transformers 3 i strasznie jej się nie podobał... :D ale nie ma już Megan :C

    OdpowiedzUsuń
  13. koniecznie daj znać o kosmetykach synesis! :) jak się sprawdza odżywka z avonu? pzodrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. super bransoletka i tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  15. thanks so much sweety :D
    I follow back <3
    Hope to see you soon!

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na recenzje;]
    fajna stylizacja;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna tunika !
    Pozdrawiam + zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super ;)

    zapraszam http://porcelain-desire.blogspot.com
    obserwuje cię i licze na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful outfit!
    I also saw transformers 3 at the cinema! It was funny!

    Girl about Town XxX

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Otrzymałaś nominację w One Lovly Blog Awords! Więcej informacji na: http://www.my-life-is-magic.blogspot.com/ GRATULACJE!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. zapraszam do mnie na ROZDANIE ! :)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam do mnie na ROZDANIE ! :)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi sweetie, I love your blog, too perfect!
    I am already following of course ...
    Could you follow me too?
    Can you follow the twitter too?
    Pink kisses


    Alice Dias


    http://thecutepearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę doczekać się recenzji tych produktów, ja testuję inne, więc tym bardziej będzie dla mnie interesująca! Podoba mi się Twoja stylizacja, przypadło mi do gustu połączenie pomarańczowego i czarnego. Fajnie to wygląda, a dodatki nadają strojowi charakteru! :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili. :)
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądałaś ;)

    u mnie news
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/month-model.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi there,

    Great blog!

    Please come and visit my fashion blog Pretty Portobello too.

    Hope to see you soon.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje! Otrzymałaś nominację w One Lovly Blog Awords! Więcej info na: www.kraina-kosmetykow-ewu.blogspot.com GRATULUJĘ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! Otrzymałaś nominację w One Lovly Blog Awords! Więcej informacji na: http://makeupoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. GRATULACJE! Dostałaś nominację w One Lovly blog Awards! Więcej informacji na moim blogu www.ella-source.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog :-) !

    Zapraszam też do mnie www.sandra-lip.blogspot.com
    Dodajemy ? :>

    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  31. ładne pazurki! ;)

    Pozdrawiam !;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog . ;D
    I zapraszam na mojego :
    http://skarbek44.blogspot.com/
    http://skarbek44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)